niedziela, 4 grudnia 2016

Blogmas , dzień 4 -co kupić kobiecie pod choinkę ?

Hej dzisiaj o prezentach pod choinkę dla kobiet , myślę że dużo łatwiej jest wybrać prezent dla przedstawicielki płci pięknej niż dla mężczyzny. Więc co kupić kobiecie?

Kosmetyki do kąpieli:









                                                                   
                                                     

Prawda że są piękne ? Tą środkową babeczkę to chętnie bym zjadła .Te cuda znajdziemy w sklepie aromatella.

Psikadełka :
                       

Wodę perfumowaną Beyonce Heat mam i bardzo lubię , myślę że przypadnie do gustu prawie każdej kobiecie. Oba te zestawy możemy znaleźć na stronie przyjazna drogeria.

Paznokcie :

Jeśli mamy w domu fankę hybryd możemy jej kupić cały zestaw , ten znajdziemy na stronie neess.

Pędzle:

                                                                    


















Chyba żadna kobieta nie pogardzi dodatkowymi pędzlami.
Te znajdziemy na stronie  cocolita.

Kosmetyki kolorowe :

Te cuda kupimy na stronie sephora .

Piżamy ,szlafroki :

 

Byłabym naprawdę bardzo zadowolona gdyby ktoś kupił mi coś takiego pod choinkę. Te śliczności dostaniemy na stronie missisleepy.

A wy co chciałybyście dostać pod choinkę ?

14 komentarzy:

  1. Ja bym chciała dostać zestaw pędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie bym przygarnęła jakiś zestawik.

      Usuń
  2. oj z pędzelków to mega bym się ucieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również , szczególnie z tych do oczów.

      Usuń
  3. Ja bym nie pogardziła cudownym, miękkim szlafrokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również , brakuję mi takiego czegoś szczególnie w poranki lub po kąpieli.

      Usuń
  4. Babeczki do kąpieli chcę mieć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała ,najlepiej o zapachu cynamonu .

      Usuń
  5. Zgadaza sie z Tobą w 100% z tym, że zdecydowanie łatwiej jest kupić wybrać prezent dla kobiety:) Muszę odwiedzić tę stronkę z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facetom to nigdy nie wiadomo co kupić szczególnie takim jak mój tata który nie używa perfum .

      Usuń
  6. jeśli kobieta jest blogerką, to czasem ciężko cokolwiek kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to każdej kobiecie można kupić kosmetyki , jak nie interesuję się makijażem to pielęgnacyjne .

      Usuń
  7. Ja to z chęcią przygarnęłabym jakąś książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale wątpię aby ktoś trafił w mój gust.

      Usuń