wtorek, 27 grudnia 2016

Moje postanowienia i cele na 2017 rok

Cześć jak tam po świętach ? Brzuszki macie pełne ? Parę kilo przybyło ? Ja się objadłam i to nawet bardzo ale co mi tam .A z racji tego już w sobotę powitamy nowy rok chciałam powiedzieć trochę o moich postanowieniach i celach na rok 2017.Jest ich trochę z racji tego  że chciałabym parę rzeczy w moim życiu zmienić.

Po pierwsze 

Zadbam o moje ciało .Zrobię tyłek , chce aby był bardziej uniesiony i kształtny . O inne części ciała również postaram się zadbać jednak najbardziej zależy mi na pośladkach.

Zrobię szpagat . To obiecuję sobie już 2 raz , mam nadzieję że w końcu mi się uda . Będę ćwiczyć ,ćwiczyć i ćwiczyć aż w końcu mi się uda.

Po drugie

Nauczę się angielskiego .Za rok a właściwie to półtora roku piszę maturę  także najwyższy czas w końcu nauczyć się tego języka .Jeśli macie na to jakiś szybki i fajny sposób to chętnie wypróbuję.

Po trzecie

Ogarnę życie.Myślę że od tego  powinnam zacząć  ponieważ jeśli wszystko będę miała rozplanowane to na pewno wystarczy mi czasu na angielski i ćwiczenia.  Do tego zadania szczególnie się przygotowałam , kupiłam nawet kalendarz który mam nadzieję ułatwi mi planowanie wszystko i sprawi że już nigdy pełna furii nie będę siedziała do północy nad zeszytami tylko dlatego że o czymś zapominałam .

To wszystkie moje postanowienia  a teraz czas na cele czyli rzeczy dla mnie trochę mniej ważne jednak również bardzo dla mnie istotne. Więc .Zadbam o siebie, wezmę się za :

  • Olejowanie włosów 
  • Masaż szczotką 
  • Dokładną pielęgnację twarzy 

To już tyle. Myślę że założyłam sobie naprawdę dużo i mam nadzieję że wszystko uda mi się spełnić.
A za rok na pewno napiszę podsumowanie  tego co udało mi się zrealizować. 

Macie jakieś postanowienia ? Jakie? 

70 komentarzy:

  1. Na pośladki dobre są przysiady zaczyna się od 5 i codziennie robi się o 5 więcej i tak przez dwa miesiące miesiące a pupcia później jest brazylijska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysiady na pewno będę robić a do tego mam zamiar również ćwiczyć z Mel b.

      Usuń
  2. Z angielskim to najlepiej jest konwersować z kimś z anglii czy usa ;) jakieś maile czy na skype.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dam radę , jestem naprawdę cienka z angielskim.

      Usuń
    2. Jeśli szukasz pomocy czy motywacji to pisz ;) Ja angielskiego używam na codzień :)

      Usuń
    3. Jeśli sama nie dam rady to na pewno się odezwę.Dziękuję .

      Usuń
  3. Ja nigdy nie miałam postanowień noworocznych :) jedynie w ciągu roku wyznaczam cele, które spełniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar wyznaczać sobie tygodniowe postanowienia a później robić podsumowania.

      Usuń
  4. Kiedyś na zszywce krążyło przysiadowe wyzwanie ;) wymiękłam w polowie miesiaca ale ii tak polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę ogarnąć mój tyłek :) Ja na ten rok planuję bardziej wyluzować i mniej pracować, stresować się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już spisałam, co chcę osiągnąć w nowym roku, choć w swoim kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w kalendarzu również zapisałam .

      Usuń
  7. Ja jeszcze nie myślałam nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre postanowienia/cele na nowy rok:)
    Mam nadzieję, że wszystko Ci się powiedzie!
    Z angielskim to najbardziej pomagają rozmowy z zagranicznymi ludźmi.
    Co do ćwiczeń to obyś miała dobrą motywację i nie przestała po kilku dniach :)
    Moja przyjaciółka zadeklarowała, że też mi kupi jakiś kalendarzyk albo notes, żebym ładnie planowała rzeczy na bloga i nigdy już nie wymyślała o zakończeniu pisania :D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że kalendarze nam pomogą .

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o angielski to też polecam chat z kimś z innego kraju, no i tłumaczenie piosenek jest bardzo przyjemne. Sama nie będziesz wiedziała jak szybko łykniesz dużo słówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się że nie poradzę sobie na czacie.

      Usuń
  10. Też będę miała kilka postanowień na Nowy Rok ;) Chyba pierwszy raz ;) Co do angielskiego to polecam oglądać dużo filmów/seriali/filmików w tym języku. Możesz zacząć od polskich napisów, a jak będziesz bardziej pewna przerzucić się na angielskie ;) Chociaż ja zawsze oglądałam z polskimi i sporo słownictwa podświadomie mi w głowie zostało ;) Przydatne mogą być też takie strony jak: memrise.com lub duolingo.com ;) Korzystam z obu, ale ja uczę się od podstaw.
    Życzę powodzenia i determinacji w realizowaniu postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować z tymi filmami. Z doulingo wydaje mi się że już kiedyś korzystałam. Dziękuję i nawzajem.

      Usuń
  11. Schudnąć - klasyk, postawić dom, rozwinąć firmę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super postanowienia Kochana, dasz radę ! Ja też miałam z ćwiczeniami postanowienia dwa lata temu i tak się przyzwyczaiłam do ruchu że ćwiczę ciągle. Mam nadzieję, ze Cię zmotywowałam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że lista postanowień nie jest długa, dzięki temu będziesz mogła skupić się na najważniejszych. :) Ja swoje postanowienia też mam, ale zawsze mówię o nich na koniec roku, żeby nie zapeszyć. :D Ale to tylko mój głupi przesąd. Trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super postanowienia, życzę powodzenia, do nauki angielskiego polecam aplikacje busuu, sama od niej zaczynałam, kiedyś była za free a teraz byś musiała sprawdzić, oraz polecam oglądanie serialu 'przyjaciele' dialogi są dosyć proste i łatwe do zrozumienia :) trzymam kciuki
    Pozdrawiam z Manchester 😁
    Www.marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , na pewno wykorzystam twoje patenty.

      Usuń
  16. Też planuję robić tyłek, więc - łączmy się w bólu pośladków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bez kalendarza ani rusz .! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to będzie pierwszy rok z kalendarzem.

      Usuń
  18. Przysiady są super pod warunkiem, że masz zdrowe kolana:-) też planuje zrobić taki post na moim blogu:-) i kalendarz też zakupiłam! :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie coś nas łączy.Z moimi kolanami wszystko jest ok także przysiady na pewno będą.

      Usuń
  19. Great Post, hope you have a nice holiday and I like to say first Happy New Year!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze postanowienie- super :-) kupiłam kalendarz Ewy Chodakowskiej, bo razem z jesienią weszło we mnie lenistwo :-\ czekam jeszcze chwilę i wracam do formy koniecznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , mam nadzieję że mi się uda .Również pozdrawiam .

      Usuń
  21. Ja postanowień nie robię bo i tak ich nie dotrzymuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nauka języka to przede wszystkim kontakt z nim :D Graj w gry (mmo wymagają często używania angielskiego w praktyce!), oglądaj filmy po angielsku z angielskimi napisami, polecam też zagraniczny youtube (np. poradniki makijażowe i o gotowaniu - widzisz, co te osoby robią i uczysz się "naturalnie" słówek :d). Oczywiście warto rozmawiać z ludźmi po angielsku jeśli tylko jest taka możliwość :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady , na pewno skorzystam .Polecasz jakieś konkretne filmy?

      Usuń
  23. angielskiego i ja się muszę w końcu nauczyć, w czerwcu mam egzamin... :(((
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia :)

      Usuń
  24. Cwiczenia na pupe znajdziesz u mnie :-) Miley Cyrus Workout ( po lewej stronie)

    Www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , na pewno wpadnę zobaczyć.

      Usuń
  25. Super postanowienia, ja od stycznia będę się uczyć Hiszpańskiego :)
    Powodzenia ze wszystkimi postanowieniami, wytrwałości i systematyczności życzę .
    A co do szpagatu , to tez bym bardzo chciała zrobić w sumie w tym roku już bym prawie zrobiła (brakowało mi 5 cm ) ale niestety przerwałam ćwiczenia , ale życzę Nam żebyśmy w 2017 zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przerwałam moje ćwiczenia bo zrobiłam coś w nogę . Życzę aby udało Ci się z postanowieniami .Szczęśliwego Nowego Roku.

      Usuń
  26. Ja nad swoimi postanowieniami jeszcze nie myślałam... na razie na głowie mam matematykę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego matematykę ? Musisz coś zaliczyć?

      Usuń
  27. A więc życzę Ci, żeby Twoje cele i postanowienia się spełniły w 100% :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia! Trzeba mieć jakieś cele :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam kilka sposób na naukę języka :)
    Zresztą, akurat dzisiaj wrzuciłam notkę z moimi sposobami, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. też swtorzyłam listę postanowien i walczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne te Twoje postanowienia ! Czuć, że masz duże pokłady dobrej energii. Ciekawa jestem, jak sobie poradzisz z realizacją tych planów. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak na razie całkiem nieźle sobie radzę i widzę postępy szczególnie jeśli chodzi o szpagat.

      Usuń