piątek, 30 grudnia 2016

Odkrycia kosmetyczne roku 2016

Cześć dzisiaj o produktach kosmetycznych które podbiły moje serce w 2016 roku. Jest ich 5 lub 8 , zależy jak na to patrzeć.Oczywiście znalazło by się jeszcze wiele kosmetyków które bardzo polubiłam jednak nie chce aby ten post nie miał końca .

W tym roku,gdzieś na początku odkryłam suche szamponu. Moim ulubieńcem w tej kategorii jest Batiste. Idealny gdy nie mamy czasu lub chęci na mycie włosów a musimy je mieć w miarę ogarnięte.


Żele Isany

Co tu dużo mówić są świetne i  robią wszystko to co oczekuję od tego typu kosmetyków. 
Są bardzo tanie , dobrze się pienią , a ich zapach biję na głowę wszystko inne.

Tutti Frutti, Mus do ciała 

Mam w wersji brzoskwinia i mango .Kupiłam go tak naprawdę przez przypadek ,  wcześniej nie czytałam recenzji o nim , pomyślałam sobie że skoro ich peelingi tak pięknie pachną to ten mus też musi być niczego sobie. I absolutnie się nie zawiodłam , pachnie cudownie ,sama nie wiem czy to jest letni czy zimowy zapach . Z jednej strony jest to zapach owocowy , bardziej związany z latem ale ma w sobie taką zimową otulającą nutę. A co do działania  , świetnie nawilża , zapach utrzymuję się naprawdę bardzo długo , kosmetyk ma bardzo przyjemną konsystencję i dobrze się go rozprowadza, z wchłanianiem też nie ma problemu i można się szybko ubierać .

Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej

Niska cena  w porównaniu do pojemności ,łatwa dostępność ,dobre działanie  i ogromna  wydajność to jest to co cechuję ten kosmetyk. 

Mat na ustach 

Jestem zakochana w tych 3 produktach i używam ich naprawdę często.Są tanie ,wydajne ,mają piękne kolory a ich trwałość jest świetna . 

Oczywiście jak przystało na ulubieńców roku , niektóre z tych kosmetyków doczekały się recenzji lub już gdzieś o nich mówiłam także zapraszam do przeglądnięcia poprzednich postów. 

Płyn z Garniera klik
Mus , żel klik 
Konturówka i kredki do ust klik

Może któryś z moich ulubieńców jest również waszym ?
Co odkryłyście w tym roku?

Z racji tego że to już ostatni post  tym roku życzę wam po prostu Szczęśliwego Nowego Roku. 

92 komentarze:

  1. Szampony Batiste to czysty geniusz ;) Zawsze musi być u mnie w kosmetyczce. Konturówki z Golden Rose również uwielbiam. O żelach z Isany słyszałam już wiele, ale sama jeszcze żadnego nie miałam okazji wypróbować. Płyn micelarny z Garnier to też już legenda. Pożyczyłam kiedyś od koleżanki, ale jednak zostanę przy swoim z BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego z BeBeauty nigdy nie miałam , muszę go w końcu wypróbować .

      Usuń
  2. Widzę Twoje odkrycia pokrywają się częściowo z moimi:) Płyn micelarny bardzo lubię, stosuje go od dawna na co dzień:) szampny z Batiste od kiedy je odkryłam nie mogę się z Nimi rozstać. No i żele z Isany.... Ahhh:) pięknie pachną:D i ta cena:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę żyć bez Batiste.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Hmm suchy szampon,kurczę muszę się przyznać, że coś nie mam odwagi wypróbować, choć z tego co czytam bardzo by mi się przydał do moich włosów. Muszę kupić ten, który proponujesz i sprawdzić... płyn micelarny- ideał jak dla mnie. Żele isany tanie i dobre :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo naprawdę się przydają .
      A jeśli boisz się że się nie sprawdzi to możesz kupić Isane są również dobre a tańsze.

      Usuń
  4. Suchy szampon i konturówki to zdecydowanie również moje odkrycie roku, mam nadzieje że następnym rok będzie równie owocny i Tobie też tego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Moje ulubione konturówki i to nawet w tych samych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te suche szampony, skuteczne a zapachy cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zwracam uwagi na zapach w suchych szamponach.

      Usuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za suchymi szamponami ;) ale te żele z Isany super i niedrogie, no i nie testowane na zwierzętach :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś ten z Isany, może kiedyś do niego wrócę.

      Usuń
  8. Płyn Garniera bardzo lubię natomiast na produkty isana nie mogę patrzeć.. tak mnie uczulił jeden produkt że mam uraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Isane uwielbiam . Jaki produkt cię uczulił?

      Usuń
  9. Mam kredkę z Gr i również bardzo ją lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn micelarny z Garniera bardzo lubię, używam go od dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Batiste, Isanę, Garinera i kredki z Golden Rose bardzo lubię :) Często do nich wracam, bo w większości są to tanie produkty. Mus z Tutti Frutti mi osobiście nie przypasował :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żele Isany są naprawdę fajne.Oprócz tego Summer Feeling jest jeszcze jeden naprawdę fajny którego aktualnie używam:edycja limitowana zimowy żel pod prysznic zapach szarlotki:)Balsamy tutti frutti rownież bardzo lubię :)A plyn miclearny Garnier jest najlepszym jakiego uzywałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego o zapachu szarlotki nie miałam ale z edycji limitowanej mam o zapachu wanili i chyba karmelu który również pięknie pachnie .

      Usuń
  13. Nie znam prezentowanych przez Ciebie kosmetyków, ale jeśli chodzi o suchy szampon to wolę ten z Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś ten z Isany , może jeszcze kiedyś kupię .

      Usuń
  14. ja jakoś wolę suche szampony z isany.A ich żele uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam różowy płyn z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadki mnie zaciekawiły, bo uwielbiam maty :) Ja też mam swoje małe kosmetyczne odkrycia- serum z Alterry, żel do mycia twarzy z Green Pharmacy i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pokochałam maty w tym roku. Twoich odkryć nie znam .

      Usuń
  17. Tez lubie suche szampony z Batiste i zele pod prysznic z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  18. Golden Rose podbił też moje serce, ale głównie pomadkami :D
    Świetny post ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Suchy szampon już od dawna u mnie gości. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Radości i spełnienia marzeń! Dużo uśmiechu i pozytywnego nastawienia! :)

    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam taką samą wersję suchego szamponu i był świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płyn z Garnier bardzo lubię, sprawdza się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Płyn z Garnier bardzo lubię, sprawdza się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Płyn micelarny z Garniera mam w planach wypróbować. Po za tym w wakacje używałam właśnie żelów z Isany, a obecnie muszę mieć na półce zawsze peeling z Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich peelingi są bardzo fajne , też często używam.

      Usuń
  24. Miałam wszystko oprócz tych kosmetyków do ust :) Z wszystkiego byłam zadowolona a Batiste na stałe u mnie zagościł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka z GR zawsze zostanie moim ulubieńcem :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja jeszcze nigdy nie miałam żeli isany, choć są łatwo dostępne i śmiesznie tanie;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Płyn miceralny z Garniera jest moim faworytem od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam produkty z ISANY <3
    Zawsze chciałam spróbować ten płyn micelarny jednak jakoś nigdy go nie kupiłam, zawsze brałąm swój jeden i cięzko mi się było przekonać do innego :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast bardzo lubię testować .

      Usuń
  30. Używam tego płynu micelarnego i przypadł mi do gustu :) Suche szampony też bardzo lubię :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Też w 2016 roku poznałam micela z Garniera :) i chyba do niego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno też ale nie szybko bo bardzo lubię testować .

      Usuń
  32. Musu do ciała używałam i lubię ten zapach.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Żele z Isany są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba muszę zakupić te żele pod prysznic uwielbiam piękne zapachy. Wszystkiego dobrego w Noweym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  35. garnier to mój ulubiony micel:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Garnier, Batiste i żele Isany - są super, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale bym się pokusiła na te żele i mus :) Muszą obłędnie pachnieć!
    GR jak zawsze ulubione :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , pachną naprawdę piękne .

      Usuń
  38. używałam żelu z Isany- owoce leśne, zapach obłędny :) Jak i płynu micelarnego z Garniera bardzo jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest świetny , jak dla mnie najlepszy żel tej firmy.

      Usuń
  39. szampony batiste to super sprawa, bardzo przydatne i też niezbędne dla mnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ten micel z Garniera, odkryłam go już w 2015 roku. I żele Isana, są super za niską cenę. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które wersję zapachowe lubisz najbardziej ?

      Usuń
  41. Suchy szampon wywołał u mnie łupież, więc nie polecam. Tutti frutti jest natomiast moim ulubionym <3 melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o tym aby suchy szampon powodował łupież .

      Usuń
  42. Batiste, Garnier, GR uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  43. Mus do ciała właśnie denkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Och tak ! Batiste to mój numer jeden hihi :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym ROku :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  45. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Żele Isany zadomowiły się u nas na dobre ... Są niedrogie i można sobie urozmajcać chwile relaksu z różnymi zapachami :>

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam mydło z Isany o zapachy Summer Feelings. Zapach cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  48. Płyn od garnier - mój hit! :) Ale nie polecam wersji niebieskiej - porażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wersji niebieskiej nie miałam .

      Usuń
  49. Sama odkryłam w tym roku żele z Isany zazwyczaj byłam sceptycznie do nich nastawiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przypadły Ci do gustu , są bardzo dobre jak za tą cenę.

      Usuń
  50. Uwielbiam suchy szampon Batiste, płyn micelarny z Garniera oraz żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  51. żele Isany są rewelacyjne . Jedne z mich ulubionych .

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń