niedziela, 29 stycznia 2017

CO KUPIŁAM NA OLX ?

Hej. Jak wam minął weekend? U mnie było bardzo fajnie, w niedzielę byłam na lodowisku i w galerii. Powie mi ktoś gdzie kupię spodnie z wysokim stanem przy 177 cm wzrostu? Mierzyłam 5 par, jak nie więcej i wszystko krótkie. Od czasu do czasu zdarza mi się kupić coś na olx i dzisiaj chciałam wam to pokazać. Całkiem niedawno wystawiłam sukienkę, po chwili dostałam wiadomość od jakiegoś chłopaka który stwierdził że ładnie wglądam.  No więc odpisałam że dziękuję, a chłopak do mnie że ma na imię Arek i czy jestem z Mielca? Znalazł sobie fajny sposób na podryw no nie? A teraz przejdźmy do moich zakupów.

Sukienka 10 złotych 

Sukienka 15 złotych 

Bluzka 12 złotych 

Sweter ok. 15 złotych

I jak podobają wam się moje zdobycze?
Kupujecie czasami ubrania na olx?

77 komentarzy:

  1. Przypomniało mi się, jak facet dzwonił o sukienkę, którą sprzedawałam i spytał czy mógłby przymierzyć :D Polecam Ci portal vinted.pl ja tam dość dużo sprzedałam i kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, chyba mu się spodobałaś. Dzięki za polecenie na pewno tam zajrzę.

      Usuń
  2. Fajne ciuszki dopadłaś. ;-)Bluzeczka( ta z bordową spódnicą ) jest przepiękna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy! Urzekł mnie sweterek - uwielbiam tego typu swetry!

    OdpowiedzUsuń
  4. HM na całkiem długie nogawki i duży wybór. Sama mam 172cm wzrostu i na mnie są lekko za długie, więc warto tam sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Jeśli chodzi o Mielec na podkarpaciu, to mam do niego około 30km :) Mieszkam pod Dębicą :)

      Usuń
    2. Byłam w H&M i za krótkie. Naprawdę? Ja do Dębicy tez mam tak 30 km, nawet wczoraj tam byłam.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga sukienka bardzo ładna :). Mi się jeszcze nie zdarzyło kupić tam ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze :) Ja zazwyczaj kupuję tam książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie lubię kupować książek, wolę pożyczać.

      Usuń
  8. Ładne rzeczy, zwłaszcza ta długa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga sukienka fajna :) ja przez neta nie kupuję ubrań, wole w sklepie badz na targu najpierw przymierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja w internecie ubrania kupuje tylko na olx.

      Usuń
  10. Witam nominowałam Cię do Liebster Blog Award , zapraszam do odwiedzenia mojego profilu i wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno odpowiem na pytania.

      Usuń
  11. Ubrania kupuję bardzo rzadko, ale chyba muszę przejrzeć ofertę, bo druga sukienka i bluzka są genialne! A co do spodni to ja mam odwrotny problem :D Mam 158 + króciutkie nóżki :D Wszystkie są zawsze za długie ;) Ale mam o tyle łatwiej, że ja mogę skrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W takim razie trochę w inny sposób ale łączymy się w bólu :)

      Usuń
  12. Nie mam pojęcia, gdzie można takie spodnie znaleźć, ale chyba najszybciej w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wolałabym je zmierzyć.

      Usuń
  13. Bluzka cudowna! Ja rzadko kupuję na OLX, jak już to na Vinted :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :) Piękna jest ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z olx ubrań nie zamówiłabym ale Twoje są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie kupuję na tej stronie. Zdarzyło mi się jednak sprzedać tam kilka przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ciuszki. Ja nie mam szczęścia do zakupów online.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna sukienka! Myślę, że czasem można coś tam fajnego wyhaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. Dokładnie czasami można znaleźć nieźle perełki tylko trzeba być cierpliwym.

      Usuń
  19. Ładna sukienka. :) A chłopak próbuje sił gdzie może. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kupuje w SH, podoba mi się bardzo czarna sukienka ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy dorwałaś :) Spodnie z wysokim stanem kupuję w Bershka, ale mam 170cm. Ja zazwyczaj mam problem w drugą stronę, bo nogawki są często trochę za długie, ale tutaj łatwiej, bo zawsze można je lekko podwinąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Muszę zobaczyć czy ten sklep jest w mojej okolicy.

      Usuń
  22. Bardzo fajne zakupy :-) też często kupuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę takie cuda upolowałaś? Gratuluję, są śliczne.
    Ja rzadko kupuję używane ubrania - znalazłam kilka sklepów perełek, w których kupuję naprawdę za grosze, i ja akurat muszę coś wcześniej przymierzyć, żeby wiedzieć, że daną rzecz chcę posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też wolę stacjonarnie ale od czasu do czasu ruszam też na łowy na olx.

      Usuń
  24. Druga sukienka całkiem ok. Na olx jeszcze niczego nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie kupowałam na OLX ;) Ale Twoje łupy bardzo ładne, szczególnie dwie pierwsze sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nigdy nic na OLX nie kupowałam, ale widzę, że Ty upolowałaś niezłe ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się bluzka, niby zwykła czarna, ale dzięki tym wycięciom jest bardzo oryginalna.
    Nic nie kupiłam jeszcze na olx. Jakoś wolę sh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja też lubię sh ale jakoś ostatnio mi z nimi nie po drodze.

      Usuń
    2. Mnie też nie, nad czym ubolewam. W tym roku byłam tylko raz, ale za to upolowałam świetne spodnie 😀

      Usuń
  28. Sweterek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeżeli mam kupić jakieś używane ubrania to wole pobuszować po second-handach :) Można znaleźć świetne perełki :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej w oko wpadła mi pierwsza sukienka. Chyba nie mogę się doczekać lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. podobne wiadomości otrzymywałam wystawiając ubrania na OLX :D ludzie czasem są niesamowici :D
    ładne rzeczy upolowałaś :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarna sukienka i bordowa spódniczka są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest nowa, bluzka z olx.

      Usuń
  33. Świetne rzeczy upolowałaś!
    Na olx mozna znaleźć niesamowite rzeczy i to w niskich cenach:)
    No rzeczywiście podryw nieziemski :D

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Udało CI sie upolować fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne ciuszki, podoba mi się sukienka i ta czarna bluzka :) Osobiście ubrań z olx nigdy nie kupowałam, zdarzyło mi się tylko kupić zabawki dziecięce, które były jeszcze z oryginalnymi metkami. :D Za to jak coś wystawiałam dostawałam bardzo dziwne a czasami i niesmaczne wiadomości.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie rozumiem co kieruję takimi ludźmi.

      Usuń