sobota, 7 stycznia 2017

Co kupić na dzień babci i dziadka ?

źródło
Hej , już niedługo dzień babci i dziadka jeśli zastanawiasz się co kupić im w ten dzień lub jesteś mamą i nie wiesz co twoje dziecko powinno podarować dziadkom to zapraszam na moje pomysły.

1. LAURKI
Jeśli jesteś mamą to myślę że fajnie będzie jeśli twoje dziecko zrobi coś własnoręcznie ,laurka na ta okazję będzie bardzo fajna.

2. SŁODYCZE

Jeśli twoi dziadkowie lubią słodycze i nie mają problemów zdrowotnych z tego powodu to śmiało możecie kupić cukierki i zapakować je w ładną torebkę czy zrobić z nich bukiet .

3.ALKOHOL

Dziadkowi możesz kupić koniak , whisky czy wódkę natomiast babcia myślę że ucieszy się z wina czy likieru .

4.KUBKI 

Szczególnie takie z twoim zdjęciem .Dziadkowie a szczególnie babcie bardzo lubią takie rzeczy , moje były zadowolone. .

5.BIŻUTERIA

Jeśli wiesz że babcia lubi biżuterie i znasz jej gust to myślę że warto kupić jej ładne kolczyki czy naszyjnik .

6.OPŁACENIE WYJAZDU

Możesz wysłać dziadków do sanatorium czy SPA , natomiast jeśli lubią uprawiać sport i chodzić po górach to Zakopane będzie idealne.  

7.KRZYŻÓWKI 

Wiele starszych osób lubi tą formę rozrywki , myślę że parę fajnie  zapakowanych gazetek będzie dobrym prezentem dla takich osób. 

8.TELEFON 

Jeśli twoi dziadkowie są ludźmi starej daty i nie maja telefonu to myślę że warto kupić im jakąś łatwą w obsłudze cegiełkę  . Jest to prezent z korzyściami dla obu stron , dziadkowie dostają telefon a ty możesz zadzwonić dowiedzieć się co słychać i poprosić o upieczenie ulubionego ciasta . 

9. HERBATA LUB KAWA 

Jeśli są wielbicielami kawy lub herbaty to na pewno będzie to trafiony prezent . 

10 .KOSMETYKI 

Jeśli wiesz co lubią używać lub co chcieli by używać twoi dziadkowie to jest to dobre rozwiązanie . Dla babci sprawdzą się perfumy a dla dziadka zestaw do golenia. 

I jak znaleźliście coś co przypadłoby do gustu waszym dziadkom? Ja się jeszcze nie zdecydowałam co kupię moim .Jako ciekawostkę powiem wam że gdy byłam mała to na każdą okazje chciałam kupować babci różaniec. 

104 komentarze:

  1. ciekawe pomysły :)
    nasza rodzina zawsze stawia na czymś z czym mamy wspomnienia, więc większość wykonujemy własnoręcznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ,własnoręcznie wykonane prezenty są najlepsze.

      Usuń
  2. Super pomysły. Ja już dziadków nie mam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. 8 z tych pomysłów już wykorzystałam pozostałe niestety nie wchodzą w gre :) Ale pomysły są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar kupić ręczniki z haftem ( kochana babcia, kochany dziadek ) dodatkowo bardzo ładnie są zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne prezenty zaproponowane przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przypadły do gustu.

      Usuń
  6. Ja w tym roku stworzę film z muzyką i zdjęciami z babcią i dziadkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super prezent ,dziadkowie na pewno się ucieszą.

      Usuń
  7. U mnie zawsze się sprawdzają kosmetyki! Babcie zawsze zadowolone:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje babcie akurat tak średnio lubią kosmetyki.

      Usuń
  8. Super pomysły! Ja w tym roku stawiam na cotton balls dla babci, gdyż kocha takiego rodzaju dodatki do domu <3
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przydałoby się jakieś małe wsparcie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wyjątkową babcie ,nie wyobrażam sobie aby któraś z moich babć podłączała takie kuleczki .

      Usuń
  9. Ja zawsze kupuję witaminy i kosmetyki. :)
    Swietny i przydatny wpis :)

    Zapraszam na nowego bloga : http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za bardzo wiedziałabym jakie witaminy kupić.

      Usuń
  10. Super pomysły, na pewno wybiorę coś z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje :) Ja kupuję dla babci kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasi lubią laurki i kawę lub herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja babcia jest niestety tego typu człowiekiem, że nigdy jej się prezent nie podoba. Zawsze mówi, żeby jej nic nie kupować, bo ona nic nie chce. I co tu zarobić? Obserwuję.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też mówi żeby nic nie kupować ale ja jej nie słucham .

      Usuń
  14. Ja zawsze kupuję suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy takiego czegoś nie kupiłam .

      Usuń
  15. Ja niestety nie mam już babci ani dziadka, moja córcia też nie, ale Twoje pomysły bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Dobrze, że mi przypomniałaś że zbliża się Dzień Babci i Dziadka, bo ostatnio jestem tak zakręcona że mogłabym zapomnieć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że na coś się przydałam .

      Usuń
  17. ja swojej babci pewnie nci nie kupie, bo nie wiem keidy będe w domu :< ale kupiłm jej najlepszą poduszkę na świecie pod choinke więc mam nadzieje, że mi to wybaczy ;)
    a w odpowiedzi na Twój komentarz: Przyjaciele sa po angielsku, ale spokojnie znajdziesz z lektrom na kinomanie czyz alukaju ;) a sushi polecam na maksa! i w resturacji byłam jako kelnerka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pod postem z postanowieniami jedna z dziewczyn poleciła mi ten serial na naukę angielskiego. Skoro pracowałaś jako kelnerka to nie dziwię się że byłaś zmęczona , trzeba się nieźle nachodzić.

      Usuń
  18. Ja niestety nie mam komu podarować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie uświadomiłaś mi, jak szybko czas mija, niestety moich dziadków i babci nie ma na świecie, więc post nie jest dla mnie, jednak właśnie przez takie osoby jak Ty, które pamiętają o tym i robią wszystko, by nie zapomnieć o tych osobach, przypomniałaś mi o tym, że życie mija szybko a my nie doceniamy naszych najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że nie masz już dziadków.

      Usuń
  20. Ja zawsze kupuję dziadkom pyszne czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednej z babć niestety nie mogę podarować zbyt dużo słodkiego.

      Usuń
  21. Moja babcia uwielbia herbaty, więc muszę dać jej zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie zazwyczaj jest to kartka wysłana pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne propozycje;) Ja swojej babci pewnie kupię jakiś kwiat doniczkowy, bo bardzo je lubi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki .W sumie też pomyślę nad kwiatkiem już dawno żadnego nie dostały.

      Usuń
  24. Ja w tym roku podaruję fotoksiążkę z wybranymi zdjęciami rodzinnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Extra pomysły kochana, mi została babcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako, że sama niedługo będę mamą, to wiem, że mój synek będzie przynosił dla dziadka słodycze, które uwielbia a babci kremik do twarzy no i plus laurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już nie mam nikogo, więc te prezenty mnie omijają ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak byłam młodsza to zawsze laurki albo kartki dawałam z siostrą, teraz dzwonimy z życzeniami bo nie mieszkamy na tyle blisko żeby pojechać. Może w tym roku jakąś karteczkę wyślemy, przypomniałaś mi o tym święcie wystarczająco wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień naszych kochanych dziadków coraz bliżej! Bardzo przydatne pomysły na prezent :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. myślę o kubkach ze zdjeciem wnuczka dla obu babć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje babcie kubki dostały 2 lata temu .

      Usuń
  31. Niestety dziadków już nie mam, została mi babcia od strony matki. Mam dla niej fajny zestaw kosmetyków :) Niestety nie mogę ich wręczyć osobiście bo jestem teraz w Azji ale zadzownię do niej w dniu jej święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie babcie nie za bardzo używają kosmetyków.

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? Moje babcie nie miały na sobie biżuterii od nie wiem ilu lat .

      Usuń
  33. Ja co roku mam inny pomysł, w tamtym roku kupiłam śliczny zestaw filiżanek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje babcie rzadko używają filiżanki.

      Usuń
  34. Ja niestety dziadków nie mam, umarli jak byłam w podstawówce :(
    Ale co do postu to własnoręcznie zrobione prezenty cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pewnie dostaną jakiś drobiazg ode mnie :)
    Teraz martwię się raczej co moje dzieci dadzą swoim dziadkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. O kubku nie pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odnośnie ostatniego pytania pod moim postem to wydaje mi się, że od 65 cm zaczyna się rozmiarówka w RESERVED.

    Bardzo fajne pomysły na prezent :) ja zazwyczaj kupuje jakieś kubki, kosmetyki albo alkohol:-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź , musze iść na zakupy.

      Usuń
  38. ooooo, jeszcze nie myslałam o prezentach dla babci a święto się zbliża! :) udanego tygodnia :) http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny wpis na czasie, ja od tygodnia chodzę za kartkami i trafić nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . A odnośnie tych kartek to nie widziałam nigdzie takich typowych an dzień babci czy dziadka.

      Usuń
  40. A ja już mam prezent dla babci,zamówiłam jej betonowe doniczki. U siebie w domu mam doniczki z ILikeBeton i babcia chwaliła, że ładne i pomyślałam, że powinna się ucieszyć. Do tego dołożę jej ręcznie malowany kubek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł , muszę się przyjrzeć tym doniczką , moja mama bardzo lubi kwiaty .

      Usuń
  41. Fajne pomysły :) Dla mnie najlepszym prezentem dla dziadków są słodycze :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , słodycze są fajnym pomysłem jeśli dziadkowie mogą je jeść.

      Usuń
  42. My kupiliśmy upominki w postaci poduszek z napisem: NAJLEPSZA BABCIA/DZIADEK :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo dobre pomysły, ja zazwyczaj kupuję coś praktycznego, często są to kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Praktyczne pomysły są najlepsze .

      Usuń
  44. Ciekawe pomysły. Ja bardzo żałuję, że nie mam komu w te dni wręczać prezentu :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Została mi już tylko jedna osoba - babcia, ale z prezentem trzeba się pogłowić, bo nawet biżuterii nie nosi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla babć zwykle co roku wybieram kwiaty i słodkości, a dla dziadka jakiś alkohol i coś słodkiego :) Zobaczymy, może w tym roku wymyślę co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nie dawałam kwiatów.

      Usuń
  47. Ja daję w tym roku taki zestaw:
    http://www.minilife.pl/2017/01/prezent-na-dzien-babci-i-dziadka-2.html
    Poza tym w tym święcie akurat liczy się przede wszystkim czas jaki poświęcamy dziadkom, a nie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  48. W tym roku moja babcia dostanie stylowy czajnik z morphy richards. Jej sasiadka ma taki i wiem, ze jej sie bardzo podobal. Takze mam pewnosc, ze prezent bedzie trafiony! :D

    OdpowiedzUsuń