piątek, 27 stycznia 2017

Czy znalazłam idealny,lekki krem do twarzy?

Hej. W poniedziałek po dwutygodniowych feriach wracam do szkoły. Sama nie wiem kiedy to minęło, a następna dłuższa przerwa z tego co wiem to dopiero na Wielkanoc.  A wy przed, po a może w trakcie ferii? Dzisiaj chciałam trochę powiedzieć o kremie do twarzy Soraya, Ideal Beauty, do cery normalnej i mieszanej.

CO MÓWI PRODUCENT?

Hydro-Kremy Soraya IDEAL BEAUTY zawierają 80% wody w każdym słoiczku, co nadaje im wyjątkowo lekką, żelową konsystencje, sprawia, że błyskawicznie się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej, lepkiej powłoki na skórze. Dlatego stanowią idealną pielęgnację pod makijaż. Unikalna formuła Hydro-Kremów zatrzymuje wodę w skórze do 6 godzin, gwarantując efekt miękkiej i gładkiej skóry na dłużej.

CO JA O NIM MYŚLĘ?

Więc zaczniemy od opakowania, jest to szklany, solidny słoiczek. Według mnie wygląda na bardzo luksusowy i drogi. Krem jest łatwo dostępny, znajdziemy go min. w Rossmannie, za 50 ml zapłaciłam nieco ponad 20 złotych. Zapach jest świeży, sama nie wiem do czego można by go porównać, w każdym razie pachnie ładnie. Konsystencja to taka niebieska galareta, która bardzo mi odpowiada. Produkt łatwo się nakłada, szybko się wchłania, pozostawia skórę miękką i dobrze nawilżoną. Jest to bardzo lekki krem także myślę że lepiej sprawdzi się latem.

Znacie go?
Lubicie?  

31 komentarzy:

  1. Ja nie miałam do czyniena z tym produktem :)
    Nie używam raczej kremów do twarzy, raczej żelów do mycia twarzy i toniku :)
    Pozdrawiam,
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię organiczne kremy, na bazie olejków ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że latem mogę się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem-esencję Soraya Ideal Beauty do cery mieszanej i jest moim ulubieńcem :) Tej wersji nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyjrzeć temu twojemu.

      Usuń
  5. U mnie produkty Soraya się kompletnie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej firmy miałam tylko ten krem.

      Usuń
  6. Tego nie znam, ale lubię produkty Soraya.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam kremu do twarzy na dzień, ale wolałabym coś naturalnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go :) ale jeśli chodzi o kremy to póki co znalazłam ideał pod oczy od Nacomi natomiast do twarzy mam sporo ulubionych ale żaden jeszcze nie skradł mojego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tego kremu, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli fajny produkt za niedużą kwotę

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie idealnym i jedynym kremem jest nawilżający z Cetaphilu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma jest dostępna tylko w aptece czy mi się wydaje?

      Usuń
  12. Niska cena, krem wydaje się fajny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam firmę, ale chyba nigdy nie miałam żadnego ich kremu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę, ale mocno zachęcasz 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Konsystencja, zapach i wchłanianie się kremu są jak najbardziej na plus. Ale niestety pod kątem składu kosmetyk zawodzi. Efekt lekkości i konsystencja to zasługa silikonów.Nie znajdziemy w nim żadnych cennych dla skóry substancji. Jednak obserwuj swoją skórę, jak reaguje po dłuższym stosowaniu. Może akurat się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia o składach i jakoś nie mogę się zmusić aby to zmienić.

      Usuń
  16. ja z racji tego, że nie chodzę już do szkoły, nie mam w ogóle ferii :p także jeśli chodzi o urlop to czekam na Wielkanoc :) a co do kremu, osobiści go nie używałam nigdy :) wygląda faktycznie na luksusowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz jeszcze gorzej od mnie w takim razie.

      Usuń
  17. Nie przepadam za takimi zelowymi konsystencjami. Dla mojej skory sa zwyczajnie zbyt lekkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odpowiadają ale raczej wtedy gdy skóra nie jest przesuszona.

      Usuń
  18. Nie znam tego kremu ale taka lekka formuła myślę że będzie bardzo wydajna i sprawdzi się w letnie miesiące:)

    OdpowiedzUsuń