poniedziałek, 2 stycznia 2017

Denko-listopad , grudzień


Cześć , witam was w pierwszym poście w nowym roku. Gdzie byliście na Sylwestrze ? U mnie była skromna domóweczka . A dzisiaj denko z listopada i grudnia , wydaję mi się że nie jest tego dużo jak na 2 miesiące .
                              

                                Evree, Hand Care Total Nutrition, Odżywczy krem do rąk

Jest to pierwszy i myślę że nie ostatni kosmetyk tej firmy . 
Krem dobrze nawilża dłonie , jest wydajny , ma fajną konsystencje , dosyć szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy.Przypadnie do gustu osobą które nie lubią zapachu w kosmetykach ponieważ w tym jest on niewyczuwalny. Jedynym minusem dla mnie jest opakowanie kremu ponieważ ciężko było mi wycisnąć kosmetyk . 

Żel pod prysznic Isana Summer Feelings
O tym żelu pisałam już w ostatnim poście ale z racji tego że właśnie go wykończyłam powtórzę raz jeszcze niska cena , piękny zapach i kolor oraz wydajność , Jak do tej pory jest to najlepszy żel tej firmy jaki miałam .   

Arbuzowy peeling do twarzy Joanna Naturia
Kosmetyk którego na pewno nigdy już nie kupię . Ma wiele zalet takich jak niska cena ,wydajność i zapach jednak ma również 1  wadę a mianowicie nie działa. W produkcie jest bardzo mało drobinek ścierających i nie są one w stanie usunąć cały martwy naskórek z twarzy 

Sanex, Dermo Pro Hydrate, żel pod prysznic
Typowy przeciętniaczek wśród żeli .Zapach jest ładny ale słaby  i nie utrzymuję się na skórze. Żel nie wysusza skóra ani jej nie nawilża , robi jednak co to ma robić czyli się pieni i dobrze myję  skórę.  


C-THRU Coral Dream , żel pod prysznic 

Żel dobrze się pieni , ma fajną konsystencję , ładny kolorek oraz jest dosyć wydajny jednak bardzo przeszkadza mi jego zapach który po prostu mi się nie podoba.

Szampon L'oreal Elseve Arginine Resist X3


Całkiem fajny szampon .Ładnie pachnie , jest wydajny , nie obciąża włosów , sprawia że stają się one miękkie w dotyku .Dodatkowo jest dosyć tani , z tego co pamiętam zapłaciłam za niego 15 złotych.

                         Cztery Pory Roku , krem do rąk z ekstraktem z kwiatów wiśni japońskiej 

Krem ma bardzo ładny zapach , fajną konsystencję , szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Idealnie nada się do torebki z racji tego że ma pojemność  50 ml. 

A na koniec parę zdjęć mojego futrzastego pomocnika 




Znacie coś z mojego denka ?

21 komentarzy:

  1. Oo nie miałam pojęcia, że Joanna ma taki produkt do twarzy. Troszkę szkoda, że taki bubel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bo po za tym że jest bardzo mało cząsteczek ścierających to jest całkiem fajny .

      Usuń
  2. Znam ze sklepowych półek jednak nigdy nie używałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też Sylwester spędziłam na domówce :) żel Isany jest super, bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego. Ale o kremie z Evree słyszałam dobre opinie i zastanawiałam się nad nim. Z Joanny używałam peelingów myjących do ciała i są całkiem fajne - tanie i mają ładne zapachy :D No i coś tam złuszczają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę tych peelingów myjących .

      Usuń
  5. Krem do rąk z Evree bardzo lubie. Reszty nie miałam. U mnie Sylwester w tym roku do 7 rano :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam ten ostatni krem do rąk i bardzo lubiłam:) Kotek śliczny, ale od razu widać, że łobuziak. Nie bał się fajerwerków w Sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no kot wygrał ten post! :D Śliczny futrzaczek :) Jednak co do kosmetyków, kilka pozycji mnie zainteresowało, szczególnie peeling do twarzy z Naturii :) Bo do tej pory miałam od tej firmy peelingi tylko do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twoim pupilu <3 Słodziaaak...
    Kosmetyki? Peeling i żel znam ;> Kotka chętnie bym poznała.Niestety nie sprzedają takich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki .Jak Ci się sprawdzają kosmetyki ?

      Usuń
  9. Miałam ten żel z Isany i bardzo lubiłam, a z jeśli chodzi o żele C-THRU warto wypróbować wersję Emerlad Shine i Lovely Garden. Oba pięknie pachną i dobrze myją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbuję jak gdzieś zobaczę .

      Usuń