niedziela, 15 stycznia 2017

Filmy które polecam

Cześć jak mija wam niedziela ? Dostaliście serduszko WOŚP ? Jaki macie stosunek do całej tej akcji ? Jak dla mnie jest to cudowne że znalazł się ktoś kto chce pomagać innym ludziom ,mowa tu oczywiście o Owsiaku. Myślę nawet nad zostaniem wolontariuszką ,muszę tylko znaleźć kogoś kto chciałbym zostać nią razem ze mną .

Postanowiłam wprowadzić nową serię na moim blogu . Gdzieś w połowie każdego miesiąca będę mówiła o filmach które mi się spodobały w ostatnim czasie ,może pojawi  się również jakaś książka.A dzisiaj polecę wam 5 filmów.  

I ŻE CIĘ NIE OPUSZCZĘ           

Leo i Paige są szczęśliwym małżeństwem .W wyniku wypadku samochodowego kobieta traci pamięć i nie pamięta nawet własnego męża.

ZOSTAŃ JEŚLI KOCHASZ 


Mia ma szczęśliwą rodzinę oraz chłopaka którego kocha jednak tą sielankę przerywa wypadek samochodowy. Rodzice oraz brat dziewczyny umierają a dziewczyna musi zdecydować czy zostać na tym świecie czy jednak odejść.   

                                                       CZEGO PRAGNIE DZIEWCZYNA 

Daphne mieszka z matką która lata temu opuściła jej ojca .Dziewczyna postanawia odnaleźć ojca , okazuję się że mężczyzna ma narzeczoną oraz całkiem prawdopodobne że już niedługo zostanie premierem.   

                                                       ODWAŻ SIĘ ZDOBYĆ FACETA 

Jeden z moich ulubionych filmów. Jack jest umówiony na randkę w ciemno ,spotyka Nancy i bierze ją za dziewczynę z którą miał się spotkać . 

                                                       ZA  JAKIE GRZECY DOBRY BOŻE ?

Claude i Marie są małżeństwem .Ich córki mają mężów odmiennej religii ,najmłodsza z córek oświadcza czy wychodzi za katolika . Rodzice są bardzo szczęśliwi z tego powodu jednak nie na długo. 

Znacie któryś z tych filmów ?

58 komentarzy:

  1. a własnie sie zastanawiałam co puscić sobie na wieczór; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo z tych filmów nie oglądałam żadnego , ale kusi mnie ten "I ze Cię nie opuszczę "
    Mam nadzieje , ze w następnym roku uda Ci się zostac wolontariuszem i znajdziesz kogoś kto będzie z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam taką nadzieję chociaż moje towarzystwo jest dość leniwe .

      Usuń
  3. "I że Cię nie opuszczę" oglądałam w kinie razem z Narzeczonym :) Bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak udało Ci się zmusić Narzeczonego do oglądnięcia takiego filmu ?

      Usuń
  4. ,,Zostań jeśli kochasz'' uwielbiam ten film <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam dwa :) i strasznie lubię oba :D a mianowicie "I że Cię nie opuszczę" oraz "O czym marzy dziewczyna".

    OdpowiedzUsuń
  6. CHyba oglądałam niektóre Twoje propozycje i z tego co pamiętam bardzo mi się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre już oglądałam, ale za jakie grzechy i odważ się muszę obejrzeć :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba te filmy to świetne komedie.

      Usuń
  8. Żadnego filmu nie oglądałam, chyba że po prostu zapomniałam. Często tak mam bo oglądam dużą ilość filmów. :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam. Gdy mam bardzo dużo wolnego to oglądam nawet 2 filmy dziennie i bardzo często nie pamiętam tytułów.

      Usuń
  9. Oglądałam "Czego pragnie dziewczyna" i nieźle się ubawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również popieram Owsiaka i chyba popiera go każda myśląca osoba.

    Dzięki za polecenia filmów, będę mieć co robić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się już z osobami które mają gdzieś to co robi .

      Usuń
  11. ,,I że Cię nie opuszczę" uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. "i że cię nie opuszczę" bardzo ładny film :) reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani jednego nie widziałam, mam co nadrabiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zacząć od 2 ostatnich filmów są świetne.

      Usuń
  14. Jestem kolejną osobą, która oglądała tylko jeden film z listy (Za jakie grzechy, dobry Boże?):) bardzo dobrze się przy nim bawiłam. Pozostałe chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy nim płakałam ze śmiechu i to dosłownie .

      Usuń
  15. Widziałam tylko pierwszy:) Sam film z tego co pamiętam nie powalił mnie na kolana, ale aktorów wcielających się w główne postaci bardzo lubię oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam tylko dwa pierwsze. I że Cię nie opuszczę uwielbiam. Mogłabym oglądać na okrągło ;) Na Zostań jeśli kochasz jestem chyba trochę za stara ;) Wydaje mi się, że to typowo młodzieżowy film i tej grupie wiekowej go polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się do tej grupy właśnie zaliczam.

      Usuń
  17. "Za jakie grzechy, Dobry Boże?" to fajny film :D aż nabrałam ochoty obejrzeć go jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedna z moich ulubionych komedii .

      Usuń
  18. Pierwszy film z listy widziałam chyba milion razy. Pozdrawiam :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widziałam go parę razy.

      Usuń
  19. Dosyć dawno temu oglądałam "Czego pragnie dziewczyna" i bardzo mi się podobał;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam dwa pierwsze filmy. Bardzo przyjemne :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za odwiedziny na moim .

      Usuń
  21. Niektóre pozycje to jak dobrze pamietam na podstawie książek Sparksa. Kiedyś miałam ogromna zajawkę na jego książki, dobrze to wspominam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka kojarzę ale jego książek nie czytałam .

      Usuń
  22. Podoba mi się ta nowa seria u Ciebie na blogu bo ja ciężko się zastanawiam z Szymciem co obejrzeć. Żadnego filmu nie znam :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie obejrzę jakiś w wolnej chwili ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super propozycje, wiele pozytywnych opinii słyszałam na temat filmu "I że cię nie opuszczę". Chyba w najbliższym czasie go sobie obejrzę :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie widziałam, najlepsze!
    Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. oglądałam ostatni film, świetny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,można się popłakać ze śmiechu.

      Usuń
  27. Nie oglądałam żadnego z nich. Czas nadrobić zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dwóch ostatnich nie znam, ale chętnie je obejrzę w weekend :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. "ZOSTAŃ JEŚLI KOCHASZ" - Oglądałam nawet kilka razy, kocham ten film :)
    Znam też "ZA JAKIE GRZECHY DOBRY BOŻE?", całkiem sympatyczny, można się pośmiać.
    Reszty nie znam ale na pewno się zainteresuję :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. I że cię nie opuszczę - bardzo, czytałam książkę :) "Czego pragnie dziewczyna" - bardzo, lubie takie lekkie filmy :)

      Usuń
  31. Zostań jeśli kochasz brzmi bardzo interesująco, nie oglądałam, ale chętnie obejrzę. Z Twojej listy oglądałam "Za jakie grzechy dobry Boże" i przyznaję, że to świetna komedia. Na prawdę fajny film i taki, na którym nasz partner nie zaśnie :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest , dosłownie płakałam ze śmiechu.

      Usuń
  32. oglądałam wszystkie wymienione przez Ciebie filmy oprócz ODWAŻ SIĘ ZDOBYĆ FACETA , a skoro znalazł się między tamtymi (a były świetne) to też na pewno jest dobry i nie zawaham się go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest , uroczy , chwilami zabawny. Dla mnie ideał .

      Usuń