czwartek, 26 stycznia 2017

Jaka jest prawda ?

Cześć. Świat jest pełen dziwnych i niewyjaśnionych zjawisk, dzisiaj chciałam powiedzieć o 3 które mnie interesują i bardzo chciałabym poznać o nich prawdę .


źródło

Katastrofa smoleńska
Aż ciężko uwierzyć że w kwietniu tego roku minie 7 lat od tego wydarzenia . 10 kwietnia 2010 roku zginęło 96 osób, wśród nich znalazł się prezydent Polski Lech Kaczyński oraz jego małżonka. Ciężko jest mi uwierzyć że wydarzenie to było spowodowane przez los, na początek Katyń teraz Smoleńsk coś  tu nie pasuję . Nie sądzicie?  


źródło
                                                                      Trójkąt Bermudzki 

Jest to obszar Atlantyku na którym w niewyjaśnionych okolicznościach znikają statki i samoloty. Niektórzy uważają że mają tam miejsca zjawiska paranormalne, inni mówią że występuje  ruchy podpowierzchniowych prądów morskich a jeszcze inni twierdzą że winę ponosi załamanie czasoprzestrzeni . Jaka jest prawda? Nie wiem, ale do tej pory w tym rejonie zaginęły 272 obiekty.


Śmierć Adolfa Hitlera 

Najbardziej popularna teoria głosi że ten niemiecki polityk i dyktator popełnij samobójstwo wraz ze swoją żoną . Podobno Hitler zginął od samobójczego strzału w głowę jednak jako człowiek okrutny i po trupach dążący do celu miał wielu wrogów i możliwe że to właśnie oni go zamordowali. 

A wy jakie macie teorie na temat tych spraw ? 

37 komentarzy:

  1. Katastrofa w Smoleńsku też dla mnie ta sprawa jest dziwna, że przez brzozę zginęło, aż tyle ludzi, przecież w samolotach rady są dobrze wyposarzone, więc wydaje mi się, że piloci zobaczyli by przeszkodę, dla mnie to był zamch. O Trójkącie za bardzo nie mam zdania, ale dziwne tam się dzieją rzeczy. Mi wydaje się, że Adolf żył jeszcze po wojnie długi czas wraz z żoną. A tamtego ,,Adolfa'' co zastrzeli był tylko jego kopią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam taką teorie, niestety nigdy nie będziemy tego wiedzieć na 100%

      Usuń
  2. Ech, są rozmaite teorie na wiele tematów i nie wiadomo, jak na prawdę z tym jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ale lubię sobie czasami porozmyślać.

      Usuń
  3. Ciekawe tematy poruszylas Co do Smolenska to ja nie wierze w żadne spiski Tak się czasem dzieje i tyle Trojkat bermudzki zawsze był ciekawym zagadnieniem ponieważ nie ma jasnego wytłumaczenia na ten temat A co do Hitlera to gość miał sile przebicia ze tylu ludzi za nim poszlo i tyle zla robili Nie ważne jak zginal Dobrze ze go nie ma....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nieciekawie by to wyglądało gdyby żył w dzisiejszych czasach.

      Usuń
  4. Uwielbiam rożne dywagacje na te tematy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, aż mnie czasami roznosi z ciekawości.

      Usuń
  5. Też chciałabym znać prawdę.... zwłaszcza o katastrofie w Smoleńsku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych 3 przypadków właśnie Smoleńsk mnie najbardziej interesuje.

      Usuń
  6. z tego wszystkiego coś jest chyba tylko w Trójkącie Bermudzkim:) w resztę spiskowych teorii nie wierzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co kiedyś wyczytałam w paru "mądrych " książkach , śmierć Hitlera została upozorowana ;) A on jeszcze potem żył parę dobrych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat jego śmierci jest bardzo dużo teorii a prawda pewnie jeszcze inna.

      Usuń
  8. Jakoś nie zastanawiałam się nad tymi tematami, mało się interesuję polityką, wiadomościami i historią, ale może kiedyś przyjrzę się temu z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie za bardzo ale akurat to bardzo mnie interesuję.

      Usuń
  9. Kiedyś się nad tym zastanawiałam, ale chyba szkoda czasu :D Nigdy się nie dowiemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest trochę niewyjaśnionych tajemnic na tym świecie i zawsze człowieka będzie chciał poznać ta tajemnice ale czy pozna prawdę... Trudno stwierdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerzę to wątpię że poznamy prawdę. A nawet jeśli to czy ta prawda na pewno będzie prawdą?

      Usuń
  11. Ile ludzi, tyle teorii. Może dożyję do momentu wyjaśnienia tych spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie kusi poznanie katastrofy smoleńskiej.. nie wydaje mi się że to był przypadek i mam przeczucie że to jeszcze nie koniec.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię czytać na te tematy + o zamachu na WTC :) na youtube jest godzinny film o tym, że to ponoć sami amerykanie stoją za zamachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, też o tym słyszałam. Wg mnie większość zamachów w danych krajach jest organizowana przez własne głowy państwa, nie doszukiwałabym się ingerencji osób trzecich w te tragedie.

      Usuń
    2. Muszę obejrzeć ten film.

      Usuń
  14. Na szczęście za bardzo mnie nie interesuje większość :)
    Niemniej jednak zamach WTC najbardziej był dla mnie wstrząsający.

    zapraszam na konkurs - zestaw do wybielania o wartości ponad tysiąc złotych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do Smoleńska no jest tu zaduma ale po mojemu nie ma co rozgrzebywać, dać ludziom wieczny spoczynek i tyle. I tak już nic nie zmienimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak ale ciekawość co tam się naprawdę wydarzyło zawsze będzie.

      Usuń
  16. Ja jestem ciekawa okoliczności śmierci Marylin Monroe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poczytać, niewiele w tym temacie wiem.

      Usuń
  17. Już tyle czasu minęło od tych zdarzeń? Ale czas szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej interesuje "Trójkąt bermudzki". O Adolfie słyszałam wiele teorii m.in że on wcale nie umarł :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. To też bardzo ciekawy temat, może napisze jeszcze 1 post z tej serii i tam porusze tą kwestię.

      Usuń
  20. Ze spiskowych teorii to jeszcze potwór z Loch Ness jest niewyjaśniony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym temacie niewiele wiem, muszę coś poczytać.

      Usuń