środa, 4 stycznia 2017

Kanały na YT które oglądam

Cześć , uwielbiam YT i oglądam go praktycznie codziennie.Jak dla mnie jest to fajna forma rozrywki ponieważ filmiki są z reguły krótkie i można znaleźć je prawie na każdy temat. Po za tym wiele filmików typu tagi , vlogi możemy oglądać sprzątając czy  gotując  i właśnie tak często robię. A dzisiaj chciałam powiedzieć parę słów o moich ulubionych kanałach.


Na pierwszy ogień idzie kanał Julii Kobus.
Jest to młoda mama , mieszkająca we Francji ,trochę pokrzywdzona przez los lecz pomimo wszystkiego uśmiechnięta i bardzo pozytywnie nastawiona do życia.

klik


Vroobelek jest to kanał studentki polonistyki, kochającej Michaela Jacksona. Dziewczyna bardzo się wyróżnia, ma fioletowe włosy oraz zawsze ciemną pomadkę na ustach .
klik


21 letnia dziewczyna o imieniu Adrianna .Na jej kanale pojawiają się filmiki związane z urodą jednak są one bardzo śmieszne i relaksujące
klik

SmiechawaTV jest to kanał który na pewno nie spodoba się każdemu jednak ja bardzo lubię ich humor.
klik

 Żona oraz mama małego Antka ,najbardziej zorganizowana i ogarnięta kobieta jaką znam .Mam nadzieję że w tym roku uda mi się stać przynajmniej w połowie tak zorganizowaną jak ona.
klik

To chyba już wszystkie kanały na których oglądam każdy lub prawie każdy filmik.

A wy kogo oglądacie ?

92 komentarze:

  1. Vroobelka też oglądam ;) Genialna dziewczyna ;) Mówi z sensem i to w zabawny sposób ;) Niewiele takich kont na YT jest ;) Polecam też Pawła Opydo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych kanałów :) z yt u mnie gra jedynie muzyka :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy kanały znam, a szwagra ogląda mój mąż ;)

    Zapraszam w wolniej chwili na mojego bloga na rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Julkę od czasu do czasu oglądam, a reszty nie znałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oglądam youtube:) tych kanałów nie znam ale chętnie je odwiedzę:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja uwielbiam profil ,,Beksy" oraz colmeblondieee :) polecam Ci do nich zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Julkę już oglądam od dłuższego czasu - jest świetna :)Obs. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że polecasz w wolnej chwili obejrzę sobie :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko Śmiechawa, oglądamy czasem na poprawę humoru :D Zainteresowały mnie 2 kanały, zaraz idę obejrzeć. :)
    Ja uwielbiam LGS, Karolinę Baszak, MarKa i AlissVlogChannel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę tylko AlissVlogChannel , muszę poznać resztę .

      Usuń
  10. żadne z tych kanałów nie znam :) Pora to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam bo są naprawdę fajne.

      Usuń
  11. Na YT zaglądam rzadko, a jeśli już to muzyki posłuchać. Natomiast moja córka podobnie jak Ty ogląda namiętnie nawet podczas gotowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę , w takim razie nie jestem sama.

      Usuń
  12. Julie oglądam :) W wolnej chwili obejrze pozostałe kanały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogladam same zagraniczne,głównie kulinarne☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mało oglądam tego typu filmików, a jeśli już to abstrachuje i le zap de spion :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja oglądam chyba te najsłynniejsze laure ogrodowczyk, szusz, lgs czy hej łobuzy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej łobuzy nie oglądam ale Karolinę czasami tak .

      Usuń
  16. Adrianna to moja ulubiona youtuberka. Pozdrawiam i obserwuję, mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam jedynie Julkę :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam żadnego z tych kanałów, moim ulubionym kanałem jest Masochista. Mieciu mój mistrz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie oglądam kanałów na yt chyba , że jakieś tutki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ani jednej z tych osób :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo coś nowego, chyba tylko jedną dziewczynę kojarzę. Zerknę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że Ci się spodoba .

      Usuń
  22. Bardzo rzadko oglądam takie kanały ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja praktycznie nie oglądam takich kanałów. Czasami Red Lipstick :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zazwyczaj na yt słucham jedynie muzyki, nie oglądam takowych kanałów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za YT, wolę blogi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkich znam i oglądam w miarę regularnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie nie znam żadnego kanału :D Zaraz sobie wszystkie przejrzę, bardzo podoba mi się twój blog, chyba będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również oglądam Vroobelek :) Większość kanałów znam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze lubię oglądać Alissvlogchannel :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A chętnie zobacze co Ty ogladasz, ja w sumie nie ogladam praktycznie nic ;D czasami wejdę do Boogisilver ;D i to wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ograniczyłam oglądanie filmików na rzecz lektury blogów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam YT gdy coś robię a zdarza się że jednocześnie czytam blogi i oglądam.

      Usuń
  32. O żadnym z kanałów nie słyszałam, ale bardzo mnie zainetresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oglądam dwa kanały z twojej listy ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię oglądać filmików na YT,ale czasem oglądam Red Lipstick Monster :)
    Postaram się zobaczyć kanały które oglądasz w wolnej chwili, może mnie zaciekawią. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oglądam tylko Śmiechawę TV - dobry na odmóżdżenie i relaks po ciężkim dniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja spędzam godziny na YT oglądając filmiki z zabawnymi zwierzakami :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Większość oglądam, ale koniecznie muszę zobaczyć tą zoorganizowaną dziewczynę!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz jeśli masz ten sam problem co ja może Ci pomoże.

      Usuń
  38. Julkę znam, a do reszty youtuberów na pewno pozaglądam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że przypadną Ci do gustu .

      Usuń
  39. Niektóre kanały kojarzę, ale na YT najczęściej zaglądam czy jest nowy odcinek Złych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja polecam z tematyki urodowej Maxineczkę i Natalie Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie widziałam jeszcze żadnego z tych kanałów :) Ogólnie to bardzo rzadko zaglądam na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  42. No nie wiem czy potrafiła bym się aż tak zorganizować:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam Julkę Kobus, też oglądam od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dla mnie to nowość :D
    patrzę polskie vlogi się rozrastają, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , powstaje bardzo dużo kanałów.

      Usuń
  45. Nie znam żadnego z tych vlogerow ;o
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. nie znam tych kanałów, będę musiała się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że coś Ci się spodoba .

      Usuń
  47. znam szwagrów, chociaż ostatnio ich filmiki są dużo, dużo słabsze...

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja mam sporo kanałów które odwiedzam m.in. Vroobelek, o którym wspomniałaś.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Znam jedynie Adriannę - notabene moją imienniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń