czwartek, 12 stycznia 2017

Szampon babuszka Agafia trawa cytrynowa-co ja o nim sądzę ?

Hej kobietki ,dzisiaj chciałam powiedzieć parę słów o szamponie babuszka Agafia trawa cytrynowa.  Jest to mój pierwszy kosmetyk tej firmy , wiele czytałam o ich produktach na waszych blogach i postanowiłam w końcu się na coś skusić.  W A&K znalazłam właśnie ten szampon, za 280 ml zapłaciłam coś koło 5 złotych.


Co mówi producent ?

Szampon witaminowy Trawa Cytrynowa Świeżość i Blask  na bazie soku  dzikich jagód wypełnia witalność włosów i nadaje naturalny blask. Niesamowicie je wzmacnia.Dzięki naturalnym składnikom działa dokładnie i skutecznie. Szampon delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy oraz widocznie rewitalizuje i wzmacnia włosy. Polecany co codziennego stosowania.

Co ja o nim myślę ?

Opakowanie jest poręczne i i wygodne,zamykanie też mi odpowiada. Szata graficzna jest charakterystyczna dla tej firmy i bardzo mi się podoba.Konsystencja szamponu to taka galareta, zapach jest świeży i orzeźwiający .
Szampon ma 1 wielką wadę a mianowicie słabo się pieni i trzeba go zużyć naprawdę dużo .To pierwszy szampon który tak szybko zużyłam ,już po paru myciach go nie było. Po za tą 1 ale bardzo dużą wadą szampon sprawdza się całkiem nieźle, pozostawia włosy ładne i błyszczące.


A wy co o nim sądzicie ?
Polecicie mi coś tej firmy ? 

56 komentarzy:

  1. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki, szczególnie te do włosów😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię stosować te kosmetyki od czasu do czasu :) Mają fajnie składy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada, nie testowałam jeszcze żadnego podobnego szamponu :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale ponoć jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam pozytywnego na jego temat, sama muszę tez spróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty Babuszki. Mega polecam czarne mydło. Może i nie pieni się aż tak jak te szampony z silikonami, ale uważam, że naturalny skład jest tego wart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne mydło od babuszki czy innej firmy ?

      Usuń
    2. Mam ziołowe czarne mydło tej firmy i ogromnie się pieni. Zresztą produkt jest bardzo uniwersalny i znalazł się w moich ulubieńcach roku :)

      Usuń
  7. Lubię testować takie kosmetyki i też wolę jak szampon się troszkę bardziej pieni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rosyjskie kosmetyki ! :D Agafie szczeóglnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z szamponów Agafii sprawdził mi się jedynie aktywator wzrostu i zsiadłe mleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się za nimi rozglądnąć.

      Usuń
  10. Ja na razie trzymam się swojego Timotei! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak słabo się pieni, to średnio, bo na moją ilość włosów chyba by poszło pół szamponu na jeden raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomimo tego że nie mam jakiś długich włosów to i tak zużywałam go bardzo dużo.

      Usuń
  12. Uwielbiam Banię Agafii :) Słabo się pieni bo jest zapewne 100% naturalny :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe ale ja nie mogę tego znieść .

      Usuń
  13. jedna wada to nie wada... choć fakt mega słaba wydajność jest uciążliwa

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że tak słabo się pieni, nie miałam okazji jeszcze go stosować

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się z nim, ale mam mydło do ciała i rąk tej firmy i jest fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała trochę o nim poczytać .

      Usuń
  16. nie lubię szamponów, które słabo się pienią...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego szamponu,ale słyszałam na jego temat wiele dobrego😊 jak skończę swoje zapasy szamponowe, pewnie się skuszę ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo czytam na blogach o tych kosmetykach, ale jeszcze nie przetestowałam. Szkoda tylko, że się słabo pieni ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wielka bo tak po za tym to jest bez zarzut

      Usuń
  19. Tego nie miałam, ale ogólnie coraz bardziej lubię produkty Babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam przyjemności przetestować. Wydaje się fajny. Obserwuję z przyjemnością :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze szamponu od babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam szamponu z tej firmy, ale chyba w końcu jakiś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam inny szampon tej firmy a tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. część Babuszkowych kosmetyków się u mnie sprawdziła, a inne cóż - są takie przeciętne

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie testowałam, na razie się nie zapowiada, ale recenzja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dawna czytam o tych szamponach, ponoć są świetne, ale nie mogę ich dostać nigdzie w moich okolicach. :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Kusząca propozycja, muszę bliżej się przyjrzeć Babuszkowym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś jakiś szampon tej firmy i nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  29. Tworzysz świetne posty :) widać ,że prowadzenie bloga to Twoja pasja. Jestem zachwycona <3
    myślę ,że zostanę na dłużej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To że nie za bardzo się pieni to chyba dobrze bo to znaczy że nie zawiera SLS i parabenów ;) bardzo lubię produkty tej marki ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie niestety nie sprawdzają się ich kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  32. To, ze się nie pieni od razu skreśla ten szampon jak dla mnie, nie lubie takich kosmetyków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieni się ale słabo i dużo go zużywałam. Również pozdrawiam .

      Usuń
  33. Do tej pory nic nie miałam od Babuszki, pewnie nie wiem co tracę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy produkt. Nie rzuciła mi się w oczy ostatnio ta marka. Muszę się rozejrzeć za nimi

    OdpowiedzUsuń
  35. Skoro słabo się pieni to niestety nie jest dla mnie bo na moje włosy i tak idzie dużo szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje też dosyć dużo pomimo tego że nie są bardzo długie .

      Usuń
  36. Nie używałam ale wiele słyszałam na temat tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię tę markę, ale jeszcze nie miałam żadnego szamponu. Na pewno kiedyś nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę wypróbować jakiś szampon tej marki:) Na razie miałam maseczkę drożdżową, która była ok :)

    OdpowiedzUsuń