wtorek, 17 stycznia 2017

Ziaja ,masło kakaowe ,balsam do ciała

Hej ,uwielbiam mazidła do ciała .Balsamy ,masła ,mleczka , musy to jest to co kocham i mam na ich punkcie małego hopla.
Dzisiaj chciałam powiedzieć parę słów o balsamie do ciała ,masło kakaowe z Ziaji.

CO MÓWI PRODUCENT ?

Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Zawiera masło kakaowe, witaminę E i prowitaminę B5 (D-panthenol). Głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania. Wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek. Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości.Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.

CO JA O NIM MYŚLĘ ?

Balsam kupiłam w Naturze ,za 300 ml zapłaciłam coś koło 10 zł.
Opakowanie jest bardzo poręczne,ma zamykanie na klik.
Zapach  jest piękny , idealnie pasuję na zimę czy jesień.
Balsam jest dość lejący i rzadki , dobrze się go rozprowadza ,wchłania się długo jednak gdy nakładam go wieczorem to nie mam nic przeciwko temu . Kosmetyk świetnie nawilża ,pozostawia skórę miękką i gładką  ,zapach utrzymuję się na skórze przez paręnaście godzin  .Wydajność produktu też jest dobra szczególnie w porównaniu do tego ile go używam .

Jak dla mnie to jeden z lepszych balsamów jaki miałam .

A wy miałyście go ? Co o nim sądzicie ?

76 komentarzy:

  1. Ja zraziłam się do ziaji i raczej rzadko sięgam po ich produkty . Balsamu jeszcze nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Ziaje ale też trafiały mi się bubel od nich .

      Usuń
  2. Bardzo fajne kosmetyki. Polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach. Miałam krem do twarzy z tej serii. Pachniał pięknie, ale niestety mnie uczulił. Od tamtego czasu jestem ostrożna z kosmetykami Ziaji, szczególnie, że nie był to odosobniony przypadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kosmetyki uczulają bardzo rzadko . Zapach jest cudowny , idealny na zimę.

      Usuń
  4. Miałam i bardzo lubiłam między innymi ze względu na fajny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żel pod prysznic z tej serii i zapach miał obłędny <3 Przy najbliższej okazji chyba się skuszę na ten balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam takiego balsamu, ale bardzo lubię używać kosmetyków "Ziaja". Używam kremów, mleczek, toników i balsamu do skóry atopowej. Są dla mnie dobre ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Lubie ogolnie Ziaję ale masła kakaowe mi nie pasują ogolnie...Po wysmarowaniu odczuwam dyskomfort.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się na niego łapie opaleniznę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym nie słyszałam .

      Usuń
    2. Albo samym balsamem przed opalaniem się nasmaruj i wyjdź na słońce, albo możesz kupić w sprayu przyspieszacz opalania z tej serii, ale do tego jeszcze jakiś niski filtr polecam, bo dobrze łapie nawet jak ma się jasną karnację jak ja :D

      Usuń
  9. Hej :)
    Lubie ogolnie Ziaję ale masła kakaowe mi nie pasują ogolnie...Po wysmarowaniu odczuwam dyskomfort.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam z tej serii kremowe mydło pod prysznic i maseczki do twarzy :) Właśnie niedawno zakupiłam, uwielbiam ten zapach :) Ładnie pachnie jeszcze oliwka i następnym razem będę polować na pomarańczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten balsam i też bardzo go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś ten balsam, pamiętam pachniał pięknie, ale działania nie pamiętam ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten balsam jest świetny, u mnie on się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio jakoś mi z ziają nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :)

      Usuń
    2. Mnie też Ziaja kilka razy rozczarowała i ostatnio odchodzę od kosmetyków tej marki ;)

      Usuń
  15. Balsamu z masłem kakaowym nie używałam, ale dość często stosuję Kozie mleko tego producenta. Jestem zadowolona, choć Ziaja zaleca nawilżanie skóry co najmniej 2 ray na dobę, niestety, nie mam na to czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam krem z tej serii . Ja też nie mam czasu aby nakładać balsam 2 razy w ciągu dnia .

      Usuń
  16. Ja za kakaem w kosmetykach nie przepadam szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam, ale będę mieć pozytywną ocenę na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat kończę żel pod prysznic z tej serii. Zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem wielka fanką Ziajii :) Ten balsam trafił w moje ręce i jak najbardziej jestem za ! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. zapach mnie przekonuje, z chęcią wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego balsamu z ziaji jeszcze nie miałam, może kiedyś wypróbuję :)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie na blogu https://magia-zdobienia.blogspot.com/ zapraszam częściej... ;) pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie bym sama przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój kolega ostatnio szukał tego balsamu dla swojej siostry, bo bardzo go chwaliła! :)
    Ja niestety nie miałam okazji przetestować:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam żel pod prysznic z tej serii i był OK ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Co prawda nie przepadam za kosmetykami Ziaji to jednak muszę stwierdzić że balsamy mają super. Tego akurat nie miałam ale wypróbowałam balsam fizjoderm Ziaji do skóry atopowej oraz odwodnionej który dogłębnie nawilża i jest naprawdę godny polecenia!
    Pozdrawiam :)
    http://yourfuturestartstoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ziaję i zapas tego kakaowego masla. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi mnie ta seria, jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam prawdziwego masła kakaowego☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam go kiedyś w swojej łazience i bardzo miło wspominam jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam go :) kiedyś miałam wszystkie produkty tej serii :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam żadnego balsamu z Ziai. Ogólnie nie przepadam za balsamami do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam tą serię produktów :-) tak pięknie pachną.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś je miałam i bardzo lubiłam, z resztą uwielbiam produkty Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedne uwielbiam inne nienawidzę .

      Usuń
  34. Zapach jest obłędny. Lubię też Kozie Mleko chociaż jest bardzo tłusty i długo się wchłania. I lubię Lipikar Baume AP+ z La Roche-Posay. Przy mojej bardzo suchej skórze, to idealny duet. Fajna recenzja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kozim mleku dużo słyszałam ale nie miałam .

      Usuń
  35. Kiedyś stosowałam i był bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam je i dla mnie jest po prostu cudowne <3 Przepiękny zapach ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Stosuje od bardzo dawna super linia kosmetyków :) mam też krem do rąk o tym samym zapachu.
    Zapraszam na nowy post: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk też długo się wchłania ?

      Usuń
  38. uwielbiam kosmetyki z Ziajii szczegolnie kozie mleko oraz to maslo kakaowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to kozie mleko wypróbować.

      Usuń
  39. bardzo lubię te masła do ciała, kakaowe pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę go sobie w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście balsamy Ziaji jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :) (w przeciwieństwie do "twarzowych" serii). A balsam kakaowy to moja najulubieńsza wersja :D Ma definitywnie naładniejszy zapach.
    Ps. Przypadkiem udało mi się być Twoim setnym obserwatorem ;D

    OdpowiedzUsuń