czwartek, 23 lutego 2017

Co chciałabym kupić w tym roku?

Hej. Często bywa tak że chcę coś kupić jednak później do tego nie dochodzi z różnych powodów. A to żal mi kasy, a to stwierdzam że jednak tego nie potrzebuję. Postanowiłam więc stworzyć listę z rzeczami które chcę kupić, będzie to dla mnie małą motywacją.

źródło
źródło

                   
Spodnie moro-podobają mi się już od dawna, chciałabym również cienką kurteczkę w ten wzór. W internecie nie znalazłam jednak zdjęcia takiej jaka mi się marzy.

Czarne rurki-każda kobieta powinna je mieć w szafie, pasują do wszystkiego i każdemu.



źródło

Bomberka- jak na razie mam tylko 1, jednak jestem pewna że ta kolekcja się powiększy.
źródło

Sandały na koturnie-aktualnie w mojej szafie nie ma niczego na koturnie ani obcasie(oprócz botków) takie buciki więc na pewno mi się przydadzą. 

źródło

Ogrodniczki-chciałam kupić już w tamtym roku, ale nie znalazłam odpowiednich.


A wy co chcecie kupić w tym roku? 

54 komentarze:

  1. Fajna lista :) ja napewno będę chciała kupić spodnie, czarne-szpilki i baleriny, koszule w krate... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula w kratę też by mi się przydała.

      Usuń
  2. Planuję przede wszystkim kupić czarny klasyczny sweterek na guziki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie lubię takich sweterków.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak, już się w nich widzę:)

      Usuń
  4. Sandały na koturnie mam i to bardzo podobne do tych, które pokazałaś. :-)
    Spodnie moro bardzo mi się podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandałki na koturnie to świetna rzecz. Kupiłam wiele lat temu i myślałam, że góra 2 sezony i wyjdą z mody, a co roku je noszę, bo okazały się bardzo solidne i pasują do wszystkich letnich sukienek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moich ulubionych jakimś cudem wyrosłam :)

      Usuń
  6. Ogrodniczki zawsze mi się pobadały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę zakupić nową ramoneskę, bo stara już jest trochę znoszona :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrodniczki mam i uwielbiam - ale są już znoszone, więc może też się skuszę ;) Na wiosnę też muszę uzupełnić szafę o kilka ubrań, m.in. właśnie czarne rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna lista:) Mam podobne buty i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również muszę koniecznie zakupić czarne rurki :) Oprócz tego chciałabym maaasę innych rzeczy :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się zastanawiam nad zakupem ogrodniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrodniczki też chcę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała kupić tyle rzeczy, że aż za długo by się zeszło z wymienianiem :P
    teraz ide szukać idealnych spodni :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Przy okazji chciałabym Cie zaprosić do małego rozdania na moim blogu, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z idealnymi spodniami ciężko.

      Usuń
  14. Mi się marzy koszula w kratę, nike huarache i szpilki na paseczku xd
    Świetne rzeczy, pozdrawiam ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bomberka uwielbiam <3 Ogrodniczki mam tylko, że z nogawkami dłuższymi, a takie krótkie to przydała by mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne ogrodniczki. Ja bym chciała kupić spodnie moro, ale żadne z tych co oglądałam mi nie pasowały:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie to samo ze spodniami moro.

      Usuń
  17. Koturny zawsze! <3 Może i w tym roku się na jakieś skuszę :) O ogrodniczkach też kiedyś myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koturny są świetne, ładnie wyglądają i są wygodne.

      Usuń
  18. Ogrodniczki wyglądają super. Nie mam takich w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sandały na koturnie są świetne. Też chciałabym takie sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna lista:) Bardzo podobają mi się buty na koturnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku wybieram sie Nike po bluzę. Też chyba zaopatrzę się w jakieś buty na koturnie,a napewno w mojej szafie znajdą się wygodne trampki. Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chcę kupić też spodnie moro i jakieś fajne dresy-chyba z naszywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podobają mi się spodnie moro :)

    Pozdrawiam, Podkowaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ogrodniczki, ale mój chłopak tak szczerze ich nie znosi, że na spotkania z nim raczej ich nie wybieram. To jeszcze nie ten etap, żeby na tyle go dręczyć! :D Spodnie moro też mam na swojej liście, mam nadzieję, że uda mi się upolować takie z wysokim stanem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie z wysokim stanem byłyby fajne.

      Usuń
  25. o takich koturnach już myślę i myślę. Na to lato na pewno kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł i ciekawa lista :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również chcę zakupić spodnie moro i ogrodniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze chciałam ogrodniczki, ale się nie dorobiłam :D
    Koturny uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam zamiar dorobić się w tym roku :)

      Usuń
  29. Ja kupuje ubrania klasyczne Nie podążam bardzo za moda bo ona się ciagle zmienia A jak ulegne to kupuje raczej jeden model czegos bo wiem ze w następnym roku już nie będzie modne Tak to jest z tym całym swiatem szmatek Niemniej jednak kazda z nas ulega pokusom i m swoje chciejlisty Ja jestem maniaczka podrozy i to jest moja najwazniejsza lista hahha Pozdrowionka! Byty na koturnie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej nie ulegam modzie, a jeśli już to dlatego że coś mi się podoba.

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego chcę je kupić :)

      Usuń
  31. Fajne ryczy :)
    Ja planuję kupić jakiś płaszczyk na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń