środa, 1 lutego 2017

CO KUPIŁAM W STYCZNIU ?

Cześć dzisiaj chciałam wam pokazać co kupiłam w styczniu, trochę tego jest ale stwierdziłam że mogę sobie pozwolić z racji tego że w grudniu nic nie kupiłam .





Isana, kremowe mydło w płynie, mango i pomarańcza


Palmolive, kuchenne mydło w płynie z limonką `Anty - zapach`





                         Jantar, szampon z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych i osłabionych                           Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy

Liście Zielonej Oliwki, oliwkowy peeling drobnoziarnisty

Ziaja Med, Kuracja Ultranawilżająca Mocznik 15%, Krem do stóp

Ziaja ,maska nawilżająca z glinką zieloną
Ziaja, maska oczyszczająca z glinką szarą

A na koniec balsam który kupiłam mamie ale myślę że będę jej podkradać .


Evree, Total Nutrition, odżywczy balsam do ciała
Znacie coś z moich zakupów ?

65 komentarzy:

  1. nad Jantarem się zastanawiam, bo coraz więcej osób go poleca. ;) a co do reszty zakupów to bardzo lubię te maseczki od Ziaji, świetnie się sprawdzają. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Jantar jest bardzo popularny.

      Usuń
  2. fajne zakupy, też czasem mamie podkradałam balsamy, żele pod prysznic itp... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele pod prysznic dla odmiany mama podkrada mi.

      Usuń
  3. Ten krem do stóp Ziaji jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wcierkę Jantar i faktycznie pomagała moim włosom. Mydła z Isany są wszędzie zachwalanie ale osobiście nie miałam nigdy okazji aby je przetestować;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować są tanie i pięknie pachną.

      Usuń
  5. Bardzo lubię produkty Jantar, świetnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że u mnie będzie podobnie.

      Usuń
  6. Jantar to mój faworyt :) po stosowaniu odżywki miałam istną inwazję "baby hair" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero niedawno dowiedziałam się co to baby hair, fajna nazwa.

      Usuń
  7. Isana - kremowe mydło w płynie, bardzo lubię te mydełka. Zapach jest fajny, przyjemnie się myje ręce i nie wysusza. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ja też zacznę.

      Usuń
  9. te maseczki z Ziaji są super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te produkty z Ziaji. Reszty nie miałam ale kusi mnie szampon z Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem do stóp jest fajny, innych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty z Ziaji bardzo lubię :) Nowości fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie peeling drobnoziarnisty. Na pewno wypróbuję :) rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki i krem Ziaja to moi ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
  15. znam tą maseczkę z glinką szarą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej jestem ciekawa produktów jantar Niestety nie mam do nich dostępu a autentycznie mnie ciekawią Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam jedynie maseczki Ziaji. Kiedyś często po nie sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne nabytki ;) Produkty Jantar bardzo sobie chwalę... zresztą tak samo peeling Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam Maseczkę Zajii, chciałabym wypróboać kiedyś proukty Jantar. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory dobrze przetestowałam tylko mgiełkę z Jantar i bardzo polubiłam.

      Usuń
  20. Szampon jantar to u mnie kompletna klapa, tak mnie swędziała po nim głowa że masakra. Ostatnio też kupiłam dwie odżywki jantar w biedronce za 7zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym jak już kupiłam też szampon zaczęłam czytać opinie i fakt nie miał najlepszych.

      Usuń
  21. Szamponu z Jantar jeszcze nie próbowałam, ale wcierkę uwielbiam i zawsze musi być w mojej kosmetyczce. A mydła z Isany mają piękne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach to ich największy plus.

      Usuń
  22. Balsam evree jest super :) produktów isana pod karą śmierci nawet nie użyje :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam odżywkę Jantar kiedyś;) Ale nie zachwyciła mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog, jestem wielką fanką maseczek polecam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Troszkę jest ale tylko to co "potrzebne" :)

      Usuń
  26. Świetne zdobycze,bardzo lubię te maseczki z Ziaji,z Jantaru jest jeszcze bardzo fajna wcierka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam odżywkę z jantar i krem do stóp ziaja, jedno i drugie daje fajne efekty :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że u mnie będzie podobnie.

      Usuń
  28. Lata temu często używałam tych maseczek Ziaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jantar i balsamy z Evree (w sumie nie tylko balsamy) bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jantara znam, aczkolwiek sama nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Balsam Evree bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te maseczki Ziaji bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam odżywkę Jantar i te maseczki od Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mydło z Isany miałam, ładnie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Balsamy z Evree polecam, myślę że zarówno ty jak i mama będziecie zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń