sobota, 18 lutego 2017

Co oglądałam i słuchałam?

Cześć. Minęła połowa miesiąca więc dzisiaj post z filmami które w ostatnim czasie obejrzałam i bardzo mi się spodobały. Postanowiłam tą serię rozszerzyć o muzykę i dzisiaj pojawią się 3 piosenki oraz książki które się dzisiaj nie pojawią ponieważ przeczytałam tylko 1 i nie zrobiła na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia.  Jeśli ktoś chciałby zobaczyć poprzedni post z tej serii to zostawiam linka.


Duże dzieci 

Piątka przyjaciół spotyka się na pogrzebie człowieka który trenował ich w koszykówkę gdy byli dziećmi, postanawiają spędzić weekend w domku nad jeziorem z żonami i dziećmi. Film jest komedią, ale pokazuję jak ważne jest spędzanie czasu z rodziną.

Nawiedzona narzeczona

Narzeczona Henry’ego umiera w dzień ich ślubu , zrozpaczony mężczyzna udaję się do medium.


Listy do Julii

Sophie czyta list kobiety który został wysłany 50 lat temu i postanawia odszukać jego autorkę. 

Dlaczego nie

Film który zna chyba każdy, ja oglądałam ze sto razy i oglądnęłam 101.  Młoda i ambitna Gosia przyjeżdża do Warszawy w poszukiwaniu pracy i myli prezesa firmy z ochroniarzem.

Brzydka prawda

Film też który oglądałam parę razy.  Mike prowadzi program telewizyjny, jego teorię nie podobają się Abby która dzwoni do telewizji.



7 rzeczy których nie wiecie o facetach

Polska komedia która bardzo poprawiła mi humor. W filmie przedstawiona jest historia 6 mężczyzn poszukujących miłości.


Sposób na teściową

Charlotte poznaję matkę swojego narzeczonego, która robi wszystko aby do ślubu nie doszło. 

Na koniec 3 piosenki które ostatnio ciągle słucham. 





                                              
  Znacie coś?

45 komentarzy:

  1. Chyba żadnego z tych filmów nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Sposób na teściową" i "Nawiedzona narzeczona" oglądałam;) Jestem fanką Mateusza Z. więc i ten duet z Sylwią znam i jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 rzeczy, których nie wiecie o facetach muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listy do Julii, Dlaczego nie i Sposób na teściową znam. A z piosenek nie znałam żadnej ale ta Sylwii Grzeszczak z Mateuszem Ziółko jest świetna. Enej mnie specjalnie nie rusza, wolę Lemon. Feel czasami ma coś fajnego. Raz nawet na koncercie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Lemon, na koncercie Feela też byłam.

      Usuń
  5. Uwielbia po prostu uwielbiam Sposób na teściową :) Świetna jest JLO :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się oglądając ten film.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chciałabym przeżyć to co ta starsza kobieta.

      Usuń
  7. Oglądałam Brzydką prawdę, Listy do Julii, Sposób na teściową, Dlaczego nie ;)a reszta przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ci się najbardziej podobało?

      Usuń
  8. "Dlaczego nie" bardzo lubię. Rzadko oglądam polskie filmy, ale ten baaardzo mi się spodobał :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z polskich filmów lubię komedie romantyczne.

      Usuń
  9. Czy tylko ja nie oglądnęłam żadnego z tych filmów i nie słyszałam żadnej z powyższych piosenek? Gdzie ja żyję :D
    Zapraszam na mojego bloga https://wrzucnarap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ,, 7 rzeczy których nie wiecie o facetach'' oglądałam :) Piosenkę Sylwii Grzeszczak bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. może powinnam jakiś film w końcu zobaczyć bo dawno nic nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sposób Na Teściową uwielbiam :D Zawsze oglądam jak leci w TV :D Nigdy mi się to chyba nie znudzi ;) Listy do Julii widziałam. Film był w porządku, ale do ulubionych nie trafił ;) A co do muzyki to ostatnio u mnie wygrywają nowe piosenki Eda i Kisses Back Matthew Komy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę posłuchać tych twoich ulubieńców.

      Usuń
  13. Większości filmów nie znam, więc muszę nadrobić :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham piosenkę "Bezdroża" <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam żadnego z tych filmów, a piosenki Feel-a lubię. :-) Nie wszystkie, ale dużo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. sposób na teściową i brzydka prawda uwielbiam te filmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio byłem z dziewczyną i przyjacielem na ,,Po prostu przyjaźń". Nawet spoko zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  18. Listy do Julii uwielbiam! Ten film...piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam wszystkie filmy:)
    Polecam również 2 część Dużych dzieci, Planetę Singli, Zagubioną Walentynkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam trzy z wymienionych przez Ciebie filmów: dlaczego nie, sposób na teściową i listy do Juli ( ten film szczególnie zapadł mi w pamięć, urzeka nie tylko fabułą ale także perfekcyjną grą aktorów )

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę w końcu zobaczyć "7 rzeczy..." :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nic nie znam z tego co wymieniłaś, ale to chyba raczej kwestia odmiennego gustu co do filmów i muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sposób na teściową bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam duże dzieci ♥ Mogłabym oglądać i oglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio szukałam jakiś fajnych filmów, dzięki Tobie już wiem co będę oglądać :D

    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przydałam się na coś:)

      Usuń
  26. Z filmów znam większość - tylko 2 pierwszych pozycji nie :) Najbardziej chyba podobał mi się w gruncie rzeczy dlaczego nie z tego zestawienia. 7 rzeczy mnie trochę rozczarowało ;)
    Piosnkę Sylwii lubię :) Chociaż ogólnie za nią samą nie przepadam, za to Eneja lubię :D
    Lubię takie zestawienia bardzo :)

    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię czytać posty tego typu.

      Usuń