sobota, 4 lutego 2017

Czego zazdroszczę facetom ?

źródło
Hej. Od dawna uważałam że faceci mają w życiu lepiej. A dlaczego? Dzisiaj chciałam właśnie o tym powiedzieć.

Brak miesiączki 

Niektóre kobiety naprawdę cierpią z tego powodu (ja na szczęście tylko czasami zaliczam się do tej grupy) Złość przed, ból brzucha w trakcie i złe samopoczucie i tak co miesiąc przez parę dni. Ciekawa jestem jak panowie by reagowali gdyby się z nich tak lało.

Jedzą ile chcą 

Ja się pytam jak to możliwe że faceci tyle jedzą a dalej takie chudzielce z nich. Ja też tak chcę.


Nie muszą się depilować 

Facet chcąc iść na basen nie musi wiele robić, kobiecie ogarnięcie wszystkiego zajmuję niestety trochę dłużej.

Nie noszą staników

Od dużego biustu bolą plecy, przez mały mamy kompleksy. Musimy nosić staniki i smażyć się w lecie, mężczyźni natomiast paradują z gołą klatą 

Dłużej śpią 

A dlaczego ? A to dlatego że rano muszą zjeść śniadanie, zarzucić coś na siebie i już są gotowi do wyjścia. Kobieta oprócz tego musi zrobić makijaż i włosy, a to zajmuję bardzo dużo czasu. 

A wy czego zazdrościcie facetom?
A może niczego?

58 komentarzy:

  1. Ha ha fajny post, ale z tym jedzeniem to różnie bywa, zwłaszcza w późniejszym wieku faceci też zaczynają tyć :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zazdroszczę im, że nie mają miesiączki. Świat jest niesprawiedliwy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja im niczego nie zazdroszczę ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie zazdroszczę im tej ostatniej rzeczy :D Chociaż i tak bym się nie zamieniła na płeć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym jedzeniem to nie u wszystkich. Za to mają fajnie, bo z reguły łatwiej im zrzucić zbędne kilogramy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I biust im nie maleje gdy się odchudzają :)

      Usuń
  6. zazdroszczę nie noszenia staników :D haha obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No w sumie można im tego zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha ja bym jeszcze dodała poród, każdy facet, choć raz powinien to przeżyć 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak by to wyglądało:)

      Usuń
  9. Ja im niczego nie zazdroszczę :) Nie dość, że łysieją to mają jeszcze brzuchy piwne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają się też tacy którzy go nie mają, to zależy jak się odżywiają.

      Usuń
  10. Kobiety wcale nie MUSZĄ być chude, umalowane i zawsze pięknie ubrane. Mogą byc tak jak faceci. Jest wielu mężczyzn, którzy mają nadwagę lub ani jednego widocznego mięśnia, nie dbają o to jak się ubierają. Mogą tak wybierać również kobiety. WOLNOŚĆ ;)
    To kobieta wybiera, czy czuje się lepiej pomalowana czy nie, czy chciałaby założyć nową kieckę, czy też zostać w dresie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ale jeśli chcę być tą 1 wersją siebie to ma trochę gorzej.

      Usuń
  11. Ja niczego im nie zazdroszczę bo tak naprawdę są słabsi od kobiet i krócej żyją.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja facetom zazdroszczę tylko braku miesiączki :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czego mogę zazdrościć facetom...większość facetów ma większy dystans do siebie. :-)
    Kobieta idzie do łazienki, stanie przed lustrem, widzi zmarszczkę, patrzy na brzuch, uda piersi i zawsze coś znajdzie co jej się nie podoba - wyjdzie niezadowolona.
    Facet idzie do łazienki, stanie przed lustrem, wciągnie brzuch, napręży mięśnie, uśmiechnie się do siebie i jest ok. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, widzę to nawet po moim tacie.

      Usuń
  14. Nie robią makeupu, więc oszczędzają kupę czasu. Mogą dłużej spać rano.
    Nie muszą wstawać wcześnie, żeby umyć i wysuszyć włosy.
    W dodatku mają mniej wydatków na ubrania i kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać zakupy do mojej listy, oni nie używają praktycznie wcale kosmetyków i gdzie tu sprawiedliwość.

      Usuń
  15. No i nie muszę rodzić :P Myślę że tutaj mają najlepiej :) I ogólnie to zazwyczaj mamusia musi rezygnować z wielu rzeczy podczas kiedy tatuś żyje tak jak przedtem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się że tata przynajmniej trochę też musi zmienić swoje życie jednak zgadzam się z tym że kobiety robią to zdecydowanie bardziej.

      Usuń
  16. A ja tam lubię robić sobie make up:) ale chętnie jadłabym i nie tyła.
    Ja zazdroszczę facetom tego, że nie komplikują sobie życia milionami przemyśleń na jeden temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ale te 15 minut snu dłużej jest cudowne.

      Usuń
  17. w sumie to niczego im nie zazdroszczę :P miesiączka faktycznie jest dość dokuczliwą przypadłością, ale bycie kobietą jest piękne więc da się przecierpieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tych rzeczy które wypisałaś jakoś szczególnie nie zazdroszczę :) Ale jest jedna inna rzecz :D
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Heheh też im tych spraw zazdroszczę :) Plus tego luzu na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tylko zazdroszczę im tego, że nie mają miesiączki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zazdroszczę oprócz wymienionych przez Ciebie punktów tego że więcej im wolno że są inaczej tu czytaj łagodniej traktowani przez opinię, co niby się zmienia... przykład niesprawiedliwego postrzegania tych samych identycznych zachowań:
    facet mający bujne seksualne życie to kasanowa, ogier... niemalże podziwiany ktoś, jak on to robi... rumieniec sie niektórym pojawia lecz gdyby był kobietą to padały by niecenzuralne słowa.
    Facet, mąż zdradzający żonę no źle robi no nie powinien... ale gdyby był drugą częścią połówki emocje były by żywe zdecydowanie.
    Zazdroszczę najbardziej tego że - i tu mam dowód niezbity bo udokumentowany w wielu miejscach i firmach) że faceci nie mszą dbać o siebie? Gdzie te dowody?
    Jak sa standardy w pracy ubioru to część poświęcona kobiecej części jest znacznie obszerniejsza.
    Panowie zarabiają więcej niż Panie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wracając do tego dbania to czesto po necie hula porównanie jak to kobieta szykuje sie do wyjścia - co jest wyśmiewane bo w zestawieniu jest że facet w tym czasie śpi, śpi a kobieta skupia sie na wyglądzie: makijaż fryzura itd...
      Facet jak sie umyje to już jest ok albo prawie wsio... a jak mu sie nie chce ogolić to? seksowny zarościk który może być postrzegany na plus... kobieta jak nóg nie ma gładko ogolonych to jest to obrzydliwe - powszechnie a w powyższych standartach także widziałam wzmiankę że kobieta musi mieć ogolone nogi (źródło to standarty ubioru w pewnej firmie ubezpieczeniowej)

      Usuń
    2. Przyszedł mi na myśl jeszcze 1 przypadek gdy facet jest pijany to wszystko jest ok, gdy kobieta coś wypije to wielkie halo tylko dlatego że jest kobietą.

      Usuń
    3. ale jakoś mniej pijanych kobiet pijanych widuję... przeważnie to Panowie dojrzali mocno choć młodych alkoholików też poznałam, mimo że kobiety szybciej się uzalezniają.
      Kiedyś byłam na AA (z całą grupą byliśmy bo Pani powiedziała że kogo nie będzie ten ma nie zaliczony przedmiot) i powiem Ci że pamiętam samych Panów jako bywalców tego miejsca próbuję sobie przypomnieć czy były tak kobiety (po za moimi koleżankami ze szkoły)

      Usuń
  22. A ja niczego im nie zazdroszczę :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze dodałabym, że nigdy nie będą musieli poznać trudu rodzenia dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym dodała: Niezbyt dużo sprzątają w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ale mają chlew w domu z tego powodu.

      Usuń
  25. Zgadzam się w 100 % z wszystkim co napisałaś. Faceci mają lepiej. Tak było jest i chyba będzie do końca świata. / rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Może to głupie co powiem, ale ja jeszcze zazdroszczę im np tego, że w podróży mają łatwiej się "załatwić". Staną sobie gdzieś na poboczu, wyciągną sprzęt i heja. A my? Szukaj krzaków w polu ;)
    I tak, brak miesiączki... Jakby chociaż raz zobaczyli przez co przechodzimy... O porodzie nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, odczułam to szczególnie podczas pielgrzymki.

      Usuń
  27. TOTALNA PRAWDA! :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tej perspektywy życie facetów rzeczywiście wygląda o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z każdym punktem :) mój narzeka że musi golić brodę a ja mu mówię żeby nie narzekał bo ja muszę więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niczego nie zazdrosze facetom, to my możemy chodzić w sukienkach, szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Heh. Ja zazdroszczę facetom tego, że dużo więcej im wolno. Wolno im mieć bałagan w domu, wolno im się nie zajmować dziećmi, mogą nie umiec gotować. Nie to żebym chciała mieć bałagan w domu, ale taka kobieta zarz jest traktowana jako sierota. A facet... to przecież tylko facet. Ja mam bardzo męski umysł od dziecka. I wiecznie słyszałam...dziewczynce nie wypada...mimo że żyjemy w XX/XXI w a nie średniowieczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci są traktowani zdecydowanie bardziej pobłażliwie przez społeczeństwo.

      Usuń
  32. ach ze są przystojni albo i nie a kobieta każda jest piekna ale ćóż trzeba się zrobić ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to nie każdy facet jest przystojny.

      Usuń
  33. Nie muszą rodzić dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie w niektórych przypadkach mają trochę lepiej, ale ja i tak bym się nie zamieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja im zazdroszczę sikania na stojąco hahha Banalne ale przydatne Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak szczególnie podczas pielgrzymek.

      Usuń
  36. Można im jeszcze zazdrościć tego, że to nie oni rodzą dzieci ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tymi stanikami to się zgodzę, bo żaden mi nie odpowiada! Brak miesiaczki, zdecydowanie możemy im tego zazdrościć ! I jeszcze tego, że nie mają podzielnej uwagi, bo mogą się w pełni skupic na tym co robią,a nie kątem oka rozpraszać się tym co robią dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też rzadko staniki odpowiadają a jeżeli już to 1 na 10.

      Usuń