czwartek, 9 lutego 2017

Mleczna kanapka

Hej. Jak co weekend (lub prawie co weekend) postanowiłam coś upiec, w tą sobotę padło na mleczną kanapkę. Myślałam że mój deser będzie bardziej smakiem przypominał sklepową wersję, jednak i tak wyszedł bardzo dobry.

CIASTO:
  • 6 jaj
  • 1 szklanka cukru 
  • 4 łyżki oleju 
  • 2 łyżeczki soku z cytryny 
  • 30 g kakao 
  • 100 g mąki pszennej 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 

Białka ubijamy na sztywno, następnie dodajemy cukier i dalej ubijamy. Zmniejszamy obroty miksera i dodajemy żółtka, sok z cytryny i olej. Następnie do masy dodajemy mąkę, kakao i proszek do pieczenia, mieszamy delikatnie łyżką. 


MASA:
  • 1 kostka margaryny
  • 0,5 szklanki cukru 
  • 0,5 szklanki mleka 
  • 240 g mleka w proszku  
  • 200 g serka "Bieluch"
Mleko zagotowujemy z cukrem, odstawiamy do wystygnięcia. Margarynę ucieramy na krem, następnie ciągle ucierając stopniowo dolewamy mleko z cukrem, na sam koniec dodajemy mleko w proszku i serek, ucieramy.

POLEWA 
  • 2 czekolady mleczne 
Topimy czekoladę  w kąpieli wodnej, następnie rozsmarowujemy na cieście.

Na koniec odstawiamy do lodówki.

Lubicie mleczną kanapkę?

78 komentarzy:

  1. Lubimy mleczną kanapkę tę ze sklepu, a ta pewnie jeszcze pyszniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie :) Muszę kiedyś wypróbować ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego przepisu na mleczną kanapkę nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jadam mlecznych kanapek, ale moja córcia lubi czasem i chętnie skorzysta z Twojego przepisu. Twoje kanapki wyglądają lepiej niż te ze sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, daj znać czy smakowało.

      Usuń
  5. Zapisuję przepis! Wygląda smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny przepis! :)
    aż mam ochotę go kiedyś spróbować! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie wiedziałam że można to zrobić samemu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mleczną kanapkę ze sklepu, więc muszę zrobić domową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze koniecznie wypróbować ten przepis :) wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ależ to cudownie wygląda 🙀💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności, do kawy w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką mleczną kanapkę bym spróbowała, za tą ze sklepu nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak widzę w przepisie bielucha to już wiem, że będzie mi smakowało:) Wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej zjadłabym nawet teraz, chyba jutro zrobię do kawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojojojo!!!mniam mniam !! Mleczna Kanapka zdecydowanie coś dla mnie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale mnie zaskoczyłaś, nie sądziłam że można ją zrobić w domu!
    Będę kombinoawć, aby zrobić ją w bardziej "Fit" wersji, ale dzięki za mega inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak Ci pójdzie z tą wersją fit.

      Usuń
  19. Wygląda pysznie i wydaje się być łatwe w zrobieniu, wypróbuję :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię mlecznej kanapki - tej ze sklepu. Po prostu czuję, że jest taka sztuczna. Upieczona samodzielnie - to co innego. Wiesz, co jesz !

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię mleczną kanapkę dlatego muszę wypróbować ten przepis :) Już zapisałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają bardzo apetycznie i ten przepis tez jest bardzo zachęcający :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają pysznie więc od razu zapisuje przepis :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda pysznie ! :)

    http://by-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Za tą sklepową średnio przepadam, ale myślę, że domowa jest lepsza. Wygląda smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekłam dziś sernik, ale i Twój przepis już zapisałam, kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda apetycznie, coś dla takiego łasucha jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda pysznie :) Ach gdyby to było możliwe poprosiłabym od dwa kawałki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie zjadłabym takie pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Taką kanapkę jadłam tylko Kinderkową, ale muszę kiedyś wypróbować taką domową :)

    OdpowiedzUsuń