poniedziałek, 27 lutego 2017

Moje zakupy-luty



Cześć. Jak spędziłyście ten ostatni weekend karnawału? Ja byłam na imprezie i pomimo tego że dzisiaj jest poniedziałek mi dalej chcę się spać. Dzisiaj będą zakupy z lutego, myślę że nie kupiłam zbyt dużo, szczególnie w porównaniu do poprzednich miesięcy. 

                                                    Lirene, krem-maska do stóp, ultra zmiękczający
  
Krem Dermosan półtłusty
Ziaja, krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea
Cztery Pory Roku, krem do rąk glicerynowy z masłem mango i masłem Shea
Biały Jeleń, żel do higieny intymnej


Cleanic, Sensitive Care, chusteczki do higieny intymnej

Na blogu Przez życie z ironią wygrałam takie ciacha. 


Miałyście coś?

66 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej:) Z Twoich zdobyczy kosmetycznych skusiłby mnie ten Biały Jeleń oraz krem do rąk z masłem mango i shea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Krem jest bardzo fajny.

      Usuń
  2. O jaka super wygrana! Ciacha zawsze spoko!
    Miałam ten krem Dermosan nawet był fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez tego kremu nie mogłabym żyć.

      Usuń
  3. Uwielbiam cała tą serię Białego Jelenia 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to 1 kosmetyk z tej serii.

      Usuń
  4. Ten żel do intymnej bardzo lubię :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych ciasteczek! Krem do rąk bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie miałam, ciekawa jestem produktów do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygrana! Gratuluję :-)
    A co do produktów to używam ten kremik do rąk Ziaja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Trochę jest, ale w porównaniu do innych miesięcy to mało.

      Usuń
  9. Mam ten krem do rąk i paznokci i bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale z tej firmy są kremy które ładniej pachną.

      Usuń
  10. Mhmm ciacha:D krem z ziaja jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w lutym z kosmetycznymi zakupami nie poszalałam ;) Pojawiła się tylko maska drożdżowa do włosów i organizer z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska drożdżowa z jakiej firmy?

      Usuń
  12. Krem Dermosan bardzo lubię :) Za to kremy do rąk Ziaji i Czterech Pór Roku nie za bardzo.
    P.s. Mały błąd Ci się wkradł pod opisem drugiego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie wiem jak mogłam tego nie zauważyć.

      Usuń
  13. Ciacha świetne moja mama używa tych kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kremy do rąk Cztery Pory Roku. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te kremiki z Czterech Pór Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kremy do rak z "cztery pory roku"
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały jeleń - sprawdzony produkt, ale dawno go nie miałam... gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie weekend minął spokojnie, w domu z synkiem i mężem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba mój staje się coraz mniej kosmetyczny, bo największą uwage zwrociłam na ciacha :D haha

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten krem do rąk Cztery pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam oba kremy do rąk - bardzo je lubię :)
    Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się sprawdzają.

      Usuń
  22. Podstawowe i bardzo przydatne zakupy :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też miałam intensywny weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam kiedyś krem do rąk firmy Ziaja. Byłam zadowolona, bo dobrze się wchłaniał i zapach niczego sobie, nigdy jednak do niego nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zdarza mi się tak że coś jest fajne a ja już do tego nie wracam.

      Usuń
  25. Mm ciacha zjadłabym! :) Ten krem chyba kiedys miałam i był całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja spędziłam ostatki w domu - jakos ostatnio nie mam ochoty na imprezy. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten Biały Jeleń u mnie kompletnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zakupy, też muszę dokupić jakieś kosmetyki bo się kończą, będę szukać nowego szamponu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie ciasteczka chętnie bym przygarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń