niedziela, 12 lutego 2017

Ziaja, Sopot Rozświetlanie, Krem pod oczy-co ja o nim myślę?

Cześć. Znowu poniedziałek, jeśli z tego powodu macie zły humor to coś wam opowiem. W sobotę odkurzałam dom i słuchałam muzyki w słuchawkach,  w pewnej chwili przypomniałam sobie że muszę nałożyć olej na włosy. Poszłam więc do łazienki i odpięłam słuchawki, gdy olej był już nałożony znowu chciałam zacząć słuchać muzyki. Włączyłam więc telefon, ale coś cicho mi to chodzi, więc pogłośniłam,  dalej to samo. Wiecie co zrobiłam? Nie włożyłam słuchawek do uszu. Gdy już słuchawki znalazły się tam gdzie powinny wróciłam do odkurzania. Cały mój pokój został odkurzony ale bez włączenia odkurzacza. Zrobiło się wam weselej? Więc przejdźmy do recenzji kremu pod oczy Ziaja, Sopot Rozświetlanie.

CO MÓWI PRODUCENT?

Lekki nieperfumowany krem pod oczy o specjalistycznym działaniu. Wyraźnie redukuje obrzęki oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania. Intensywnie rozjaśnia cienie i przywraca skórze wokół oczu jednolity koloryt. Usprawnia drenaż limfatyczny oraz poprawia mikrocyrkulację w naczynkach kapilarnych. Zapobiega zatrzymywaniu wody w tkankach skóry. Przyspiesza usuwanie substancji odpowiedzialnych za powstawanie sińców pod oczami. Substancje aktywne: Haloxyl, Eyeliss.

CO JA O NIM MYŚLĘ? 

Opakowanie kremu to mała tubka z takim fajnym dziubkiem, za 15 ml zapłacimy 8 złotych. Krem nie posiada zapachu, jest dosyć płynny ale nie rozlewa się. Dobrze się go rozprowadza i szybko się wchłania, nawilżenie jest całkiem przyzwoite. Producent mówi że produkt redukuję obrzęki i rozjaśnia skórę wokół oczu, ja tego jednak nie zauważyłam. Jak dla mnie przeciętniaczek. 

Znacie go?  Jaki krem pod oczy używacie? 

54 komentarze:

  1. Jak do tej pory kosmetyki tej firmy nie zrobiły na mnie wrażenia, są tanie, ale też działają słabo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego konkretnego kremu. Wciąż też szukam ideału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem na etapie poszukiwań.

      Usuń
  3. Miałam kiedyś ale krem oliwkowy foto-ochronny i już więcej nie sięgnełam po produkty z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam niewiele produktów z tej firmy i nie jestem do niej jakiegokolwiek przekonana, jednak recenzja także nic nie wnosi za bardzo by go zakupić, więc odpuszczę sobie :) szkoda mi ośmiu złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z Ziaji kiedyś jakiś koperkowy. Nie robił nic dobrego, a na dodatek wywołał u mnie reakcję alergiczną... Nigdy więcej produktów Ziaji do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że Ziaja wiele osób uczula.

      Usuń
  6. Pierwszy raz widze ten produkt, ogólnie lubię produkty ziaji i się dobrze u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, czyli szkoda zachodu, skoro przeciętniak :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę nie ma co narzekać :) ale coraz bardziej się przekonuje że warto troszkę dołożyć i być zadowolonym :) np krem Nacomi kosztuje 25zł i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go, ale jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego słyszałam o produktach Ziaji, jednak jeszcze żadnego nie miałam. Mam zamiar to w najbliższym czasie zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziaja to zawsze była dla mnie firma raczej taka przeciętna. Zwykły kremik, zwykły płyn
    Nic specjalnego, ale też nie zła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to własnie Ziaja ma takie średnie kosmetyki, ale też tanie.

      Usuń
  12. A ja lubie Ziaję. Kremy są delikatne, nie uczulają, dobrze nawilżają i jeśli nawet nie ma efektów natychmiastowych, jak w przypadku niektórych, co to naciągnie twarz i czujesz się jakby ci maskę nałożyli - nie cierpię takich i nie używam, w przypadku Ziaji te efekty przychodzą łagodnie, po czasie stają się zauważalne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go, ale chyba na mnie również nie zrobił wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze go, ale produkty Ziaja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt nie dla mnie. Odkurzanie mnie rozwaliło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że humor poprawiony :)

      Usuń
  16. Ziaja ma ogromy plus bo jest nie testowana na zwierzętach ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam kompletnie tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja teraz stosuję krem pod oczy Iwostin Sensitia i jest naprawdę świetny! Dzisiaj dodałam o nim wpis na blogu :)
    Kremów pod oczy z Ziaji jeszcze nigdy nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam go, ale właśnie poszukuję jakiegoś kremu pod oczy :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uśmiałam się z wstępu haha :) Też mam czasem takie zaćmienia mózgu. A co do kremu to nie miałam okazji przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zaćmienie było na wysokim poziome.

      Usuń
  21. Nie używałam go jeszcze, a pomału się rozglądam za jakimś kremem pod oczy... Chyba spróbuję, w sumie nie jest jakiś drogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi nie jest, ale szału nie robi.

      Usuń
  22. Kiedys często uzywalam ziajke a teraz jakos nie mam zaufania ani dostępu do tych kosmetykow Choc czasem kusi mnie by cos wyprobowac Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego kremu, ale firmę Ziaja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tej wersji nie znam, ale inne mnie uczuliły.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę ten produkt, uwielbiam testować różne kosmetyki także ten już wędruje na moją listę.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale w takim razie na pewno nie kupię. Produkty ziaja już kilka razy mnie zawiodły, więc jeśli tylko nawilża, a nie rozjaśnia to zupełnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie czuję jeszcze potrzeby używania kremów pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahhaah, roztargnienie na zaawansowanym poziomie widzę. U mnie podobnie, też jestem roztrzepana. ;)

    Ostatnio długo poszukiwałam kremu pod oczy, nie było łatwo, te z Ziaji były dla mnie bez szału i wpadłam na firmę Floslek <3 Polecam, żele pod oczy tanie, skuteczne i redukują oznaki zmęczenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie używałam, ale jak to kosmetyki Ziai - będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. no cóż.... za tą cenę nie spodziewałabym się rewelacji.... myślałam o zakupie kremu pod oczy z serii PRO

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja używam kremu dwufazowego pod oczy z Avon-u :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyki z ziaji bardzo lubię tego jednak nie używałam :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo już używałam kosmetyków z Ziaji, jednak ogólnie jeśli chodzi o produkty to oczu to rzadko odczuwam różnicę :) Dlatego ratuję się zwykłym korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś myślałam o jego kupnie, ale obecnie nie zachęca mnie cała Ziaja do siebie... ma kiepski skład

    OdpowiedzUsuń
  35. To nie skuszę się :) Potrzebuje czegoś co zadziała na moje cienie i opuchliznę pod oczami, a z tym mam wielki problem odkąd cierpię na bezsenność.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam; pod oczy stosuję jakiś inny krem z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam styczności z tym produktem i raczej nie sięgnę po niego. Co raz gorsze opinie słyszy się o Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam wrażenie, że kiedyś go miałam.. ale u mnie Ziaja przechodzi bez szału. No wyjątkiem jest ta nowa seria Jagody Acai :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie słyszałam o tym produkcie, ale bardzo chętnie go przetestuję ;)
    Pozdrawiam ;)
    https://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam kiedyś krem pod oczy ziaja sopot spa wygładzający, ciężko cokolwiek o nim powiedzieć nie robił nic złego ani dobrego- przeciętniak ;-) Teraz pod oczy stosuje Sylveco leki krem nagietkowy i tu mam uczucie ukojenia i nawilżenia ;-) Twojego nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś go miąłam, ale jak dla mnie wielki średniak niestety. Obserwuję i zaparaszma na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń