poniedziałek, 6 marca 2017

10 faktów o mnie

Cześć. Dzisiaj będzie 10 faktów o mnie, bardzo lubię czytać posty tego typu, więc sama postanowiłam też taki napisać.

1. Nigdy nie piję kawy i nie jem słodyczy na raz. Po prostu kawa mi wtedy nie smakuję.

2. Jestem mega spóźnialska, rzadko zdarza się tydzień żebym nie spóźniła się do szkoły.

3. Nie mam biurka w pokoju i bardzo mi go brak.

4. Od 2 klasy gimnazjum (jestem w 3 technikum) nie przeczytałam żadnej lektury. Nienawidzę gdy ktoś karze mi coś czytać.

5. Do 18 roku życia nie piłam alkoholu, może to niektórym wyda się normalne, ale znam naprawdę mało osób którym się to udało.

6. Uwielbiam wiosnę i nie mogę się jej już doczekać.

7. Nienawidzę gdy niepotrzebnie świeci się światło. Wychodzisz z pokoju zostawiając zaświecone światło? Uduszę.

8. Zdarza mi się słuchać piosenek dla dzieci, szczególnie lubię smerfne hity. Przywołuję to u mnie wspomnienia z dzieciństwa.

9. Nienawidzę mleka, sam zapach powoduję u mnie mdłości.

10. Moim marzeniem jest być lekarzem.

Mamy coś wspólnego?

45 komentarzy:

  1. Ja nie przeżyłabym bez książek. Chociaż akurat lektury w szkole były dość nudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie zwykłe książki bardzo lubię, ale lektury to zło.

      Usuń
  2. Też nie czytam lektur. Zawsze streszczenie szczegółowe, którego przeczytanie i tak zajmuje mi 2-3 godziny :) Ja uwielbiam piosenki z Disneya. No uwielbiam i znam połowę na pamięć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każda lektura szkolna jest nudna. Bardzo polecam przeczytać "Dżumę" A. Camusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, postaram się przemóc.

      Usuń
  4. Mamy dużo wspólnego, ale jak już coś jest inne to skrajnie. ;-)
    1.Nie piję kawy i nie jem słodyczy na raz - kawa, a potem słodycz. :-)
    2.Jestem mega punktualna - wolę być 15 minut wcześniej niż 1 minutę po czasie.
    3.Nie mam biurka w pokoju - za stara jestem. ;-)
    4.Lubię czytać, ale brakuje mi czasu. :-(
    5.Do 18 roku życia nie piłam alkoholu - tak jak ja. :-)
    6.Uwielbiam wiosnę. :-)
    7.Nie cierpię gdy ktoś wyłącza światło jak tylko wychodzę na moment z pokoju. ;-)
    8.Zdarza mi się słuchać piosenek dla dzieci - jeśli jakaś akurat mi się przypomni i kojarzy mi się z moją córką. :-)
    9.Nie lubię mleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ktoś na chwilę wychodzi to nie wyłączam, ale gdy wyjdzie na pół godziny to aż mnie roznosi.

      Usuń
  5. Ja również nie przeczytałam, żadnej lektury od 1 gimnazjum jak na razie do 1 technikum. Mleko bardzo lubię z płatkami, ale teraz nie piję bo okazało się, że nie trawię laktozy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasza wspólna cecha bez wątpienia jest spoznialstwo :) i zamiłowanie do wiosny!
    Jeśli cię to interesuje, za nie długo na naszym blogu pojawia się zdjęcia przed wiosenne a następnie wiosenne! Warto wspomnieć, że robimy zdjęcia aparatami z lat 1960-1980:) Zapraszamy!
    http://forgottenlens.blogspot.com
    Ps gratulujemy wytrwania w nie spożywaniu alkoholu do lat 18, nie wielu osobom się to udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie nie mieć biurka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo się przydaje, jest gdzie nabałaganić :)

      Usuń
  8. ja za to nie cierpię spóźnialstwa i udusiłabym osoby, które notorycznie się spóźniają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś wspólnego na pewno się znajdzie. Lektur, też nigdy nie lubiłam czytać więc zawsze dużą miłością darzyłam streszczenia ;) I również uwielbiam wiosnę, najpiękniejsza pora roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Streszczenia to miłość połowy uczniów.

      Usuń
  10. Lektur w szkole nie czytałam, ze swiatłem mam tak samo i także uwielbiam wiosnę :) za to nie cierpię spoźnialstwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej cechy tez nie lubię, pracuje żeby się jej pozbyć.

      Usuń
  11. A ja jak piję kawę to chętnie jem coś słodkiego i często brakuje mi tego, bo staram się ograniczać słodycze.
    Ja uwielbiam czytać książki i mało jest lektur, których nie przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jesteś moim całkowitym przeciwieństwem.

      Usuń
  12. Ja też czekam na wiosnę <3 a co do kawy i słodyczy, to tylko wtedy jem coś slodkiego :D chociaż teraz to trzeba odstawic słodkie :D
    www.rosewhiff.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym jeść słodycze tylko raz w tygodniu, ale mi to nie wychodzi.

      Usuń
  13. Kocham wiosnę i to jedyne nasze podobieństwo. Słodkość w towarzystwie kawy bardziej mi smakuje. Lektury, choć nie wszystkie, z chęcią czytałam. Nie cierpię spóźnialstwa, a mleko pozbawione kożucha od czasu d czasu pijam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Punkt 2, piąteczka! :D Spóźnianie się do szkoły to nic, ale znajomi już się nauczyli że jak się ze mną umawiają na 15 to na miejscu powinni być 15:20 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, gdy kuzynka chcę się ze mną spotkać o 15:30 mówi żebym przyszła o 15 :)

      Usuń
  15. Też uwielbiam wiosnę i czekam na nią z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspólną mamy tylko 6 :) Też nie mogę doczekać się wiosny!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A ze mną 9, ja także nie cierpię mleka blee :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie mam biurka, ale stolik i bardzo mi go brakuje, szczególnie gdy uczę się na zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam stolik, ale biurko to jednak biurko.

      Usuń
  19. Ja nienawidzę się spóźniać, a z światłem kiedyś miał tak mój facet, ale teraz mu przechodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  20. o ciekawe fakty;) racje masz z tym,że już mało osób wytrzymuje bez picia do 18 urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja miałam takie marzenia też, chciałam być lekarzem, czytałam nawet podręczniki dla studentów medycyny, ale byłam już wtedy w trakcie innych studiów i mialam niewiele szans na medycynę bo trzeba było zdawać biologię, której wcale nie miałam w szkole średniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pozostaje tylko w strefie marzeń. Też w szkole nie mam biologi, wątpię też że dałabym sobie radę na takich studiach.

      Usuń
  22. Oj też czekam na wiosnę, a za oknem śnieg :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? U mnie zimno, ale śniegu nie ma.

      Usuń
  23. Ciekawe fakty :) Ja także niecierpliwię wypatruję wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie pijemy w ogóle kawy (tak, tak się da i nie, nie mam nic do niej, po prostu mi nie smakuje), kocham lato, a lektury... cóż ich czytanie dla mnie jest swego rodzaju wyzwaniem, nawolaniem do odkrycia drugiego dna i tak dalej, więc bardzo do mnie przemawia. Niemniej zawsze lepiej jest sobie wybrać samemu książkę do przeczytania. Jest tyle wspanialych książek na rynku, ze naprawdę jest wyzwaniemispanialych czym wybierać. ;) Jeśli nie masz pomysłów, a chciałabyś spróbować czytania ciekawych książek to szampon na mojego bloga, bo książki to całe moje życie. :))

    Pozdrawiam serdecznie!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja znów uwielbiam kawę+słodkie :) mam nadzieję że twoje marzenie się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w małym stopniu, ale na pewno nie w takim jak bym chciała.

      Usuń
  26. Też uwielbiam wiosnę:) i życzę Ci żeby się spełniło marzenie z pkt.10 :)

    http:/raisin1989.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Smerfne hity :D :D Kocham!
    "Gdzie jest ta nasza Smerfetka" i "A one były już wszędzie" Smak dzieciństwa na 100%

    OdpowiedzUsuń