środa, 8 marca 2017

5 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia

Cześć dzisiaj powiem o 5 rzeczach bez których nie wyobrażam sobie życia.

                                                                       Telefon

Mam go ze sobą prawie zawsze i wszędzie. Bardzo się przydaję, w każdej chwili mogę coś sprawdzić w internecie czy zadzwonić. 

                                                                      Muzyka 

Nic nie poprawia mi nastroju tak jak muzyka. Słucham wszystkiego od  disco polo po rap.  

                                                                       Kawa

Najlepiej smakuję po całym dniu w szkole.

                                                                   Krem do rąk

Nienawidzę uczucia suchych rąk, więc nie jestem w stanie obejść się bez tego kosmetyku.  

                                                                        Łóżko

Co tu dużo mówić, kocham.

Na koniec kobietki moje kochane mam dla was życzenia z okazji Dnia Kobiet.

Zmarszczki na czole, zmarszczki na dupie, wiec nigdy lustra sobie nie kupie! 
Dziś nasze święto, niech będzie radośnie, Michałki wcinam a dupa niech rośnie!
Dzisiaj Dzień Kobiet, wiec cycki w górę i zdmuchnij z twarzy gradowa chmurę!
Niech żyje cellulit i kurze łapki, bo i tak jesteśmy FAJOWE BABKI!!!

źródło

46 komentarzy:

  1. Zamiast kremu do rąk dałabym peeling :P a reszta się zgadza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wyobrażam sobie życia jedynie bez łóżka i żelków (jeśli mówimy o rzeczach) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wyobrażam sobie życia bez mojego Mężulka. :-) Chociaż ciężko nazwać go rzeczą. ;-) Bez wszystkiego innego dałabym radę. :-)
    Najlepszości z okazji naszego święta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są dużo ważniejsi od rzeczy, także jak tak na to spojrzeć to powiedziałabym że nie wyobrażałam sobie życia bez mojej rodziny.

      Usuń
  4. Zgadza się, dodałabym jeszcze kilka rzeczy do mojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym łóżkiem mam tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, moja lista jest dużo dłuższa haha :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też by się coś jeszcze znalazło :)

      Usuń
  7. Wszystkie te rzeczy zgadzają się też u mnie :)
    Wszystkiego dobrego z okazji dnia kobiet :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa.. o tak. Sama tak mam, że gdy zbliża się koniec zajęć już myślę o gorącej kawce, która zaraz postawi mnie na nogi. :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpisuje się pod wszystkim!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post taki luźny :D Ja znów nie obyłabym się bez olejku, notesu i herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak bez porannej kawy nie wychodzę z domu haha xD
    O telefonie to już nie wspomnę :D
    Ja też nie wyobrażam sobie życia bez treningu i masła orzechowego :D

    Serdecznie zapraszam i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/recenzja-pynnych-pomadek-z-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kawę najczęściej piję popołudniu, rano nie mogę się wyrobić.

      Usuń
  12. Dla mnie przede wszystkim właśnie kawa, łóżko i muzyka! :) I również wszystkiego dobrego w dniu dzisiejszym! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Łóżko, telefon i muzyka to podstawa!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, kawa musi być :) Poza takimi częstymi sprawami jak choćby muzyka, u mnie dochodzi jeszcze piłka nożna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podpisuję się obiema rękami pod tymi 5 rzeczami :D Zaobserwowałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Łóżko, muzyka i telefon u mnie też by się pojawiły;) Zamiast kawy dałabym herbatę, a zamiast kremu - olejek;)

    OdpowiedzUsuń
  17. telefon,muzyka i łóżko oj TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wychowałam się zupełnie bez telefonu i nie było źle, ale to były inne czasy:) Muzyka, kawa i herbata musi być:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy byłam dzieckiem też nie miałam telefonu, moją pierwszą komórkę dostałam w 1 gimnazjum.

      Usuń
  19. U mnie tak samo, tylko kawę zamieniłabym na herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do 5 rzeczy - jesteś moją bratnią duszą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne życzenia:)
    Łóżko musi być:) Reszta jest ważna ale do przeżycia bez tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się na szczęście od kawy odzwyczaiłam, teraz piję zbożową :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojejju przede mną krem do rak ucieka xDD

    OdpowiedzUsuń
  24. W kontekście "rzeczy", przedmiotów, to się zgadzam :D Ale gdybym miała wskazać coś dla mnie najważniejszego (ale to już nie "rzeczy"), to bliskie mi osoby - rodzina, mąż :) Dzięki nim wszystko staje się łatwiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym krem do rąk wymieniła na wannę :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bez kremu do rąk już nie umiem funkcjonować! Chyba jakaś uzależniona już jestem od kremowania rąk haha :D

    Pozdrawiam, Podkowaa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ciężko wytrzymać bez tego mazidełka.

      Usuń
  27. Telefon nie odkleja mi się od rąk - więc tu sie zgodzę, że jest też wszedzie i Ze mną. Muzyka jest i moim nieodłącznym elementem dnia :) No i łóżko.. to poranne przyciąganie!

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największe przyciąganie jest w poniedziałek :)

      Usuń
  28. Życzenia wygrywają wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Telefon u kawa obowiązkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie zdecydowanie niezastąpione są: kawa o poranku, muzyka w drodze do szkoły, prysznic po całym dniu i łóżku <3

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie laptop, muzyka, kawa i banany. :)

    OdpowiedzUsuń