środa, 15 marca 2017

Co oglądałam, słucham i czytałam?

Hej dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie tego co ostatnio oglądałam, słuchałam i czytałam. Nie ma tego dużo, przez cały miesiąc oglądnęłam tylko 3 filmy, w tym 1 po angielsku. Udało mi się przeczytać książkę, niestety nie wiedziałam że jest to 2 część więc będę czytała trochę nie po kolei.

Babcia Gandzia- starszej kobiecie zaczyna brakować pieniędzy, postanawia zacząć sprzedawać narkotyki.

Epoka lodowcowa- oglądałam w wersji po angielsku. Polecicie mi jakąś bajkę która będzie dobra do nauki tego języka?

Dirty Dancing- film który kocham i oglądam mega często. Frances poznaje instruktora tańca, mimo różnic młodzi zakochują się w sobie.

Zaginięcie- książka fenomenalna, pojawiła się nawet recenzja klik

Co słuchałam?

Po oglądnięciu Dirty Dancing wzięło mnie na słuchanie "Hungry Eyes"



Nie będę ukrywać że słucham Disco Polo, jest idealne do mycia naczyń. 


Ona jest taka piękna


Znacie coś?
Powiecie mi gdzie znajdę serial "Friends" po angielsku z polskimi napisami?

42 komentarze:

  1. Dirty Dancing oglądałam wiele razy i chętnie do niego wracam, a Hungry eyes też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam filmy z Russellem Crowe , np ,, Gladiator " ,, Piękny umysł " i wiele innych. Co do bajek to lubię bardzo Epokę , Shreka , E.T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę oglądnąć te filmy, jaki to gatunek?

      Usuń
  3. ,,Epoka lodowcowa'' bardzo lubię :) Dirty Dancing oglądałam, ale jakoś nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego, ja uwielbiam.

      Usuń
  4. Dirty Dancing oglądałam sporo razy i lubię, ale ostatnio nie mam czasu na filmy, na książki też nie :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wracać do "Epoki Lodowcowej", oglądałam ją wiele razy, ale lubię do niej wracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ta bajka jest urocza.

      Usuń
  6. Dirty dancing widziałam wielokrotnie. Aż trudno uwierzyć, że film powstał 30 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie "stare filmy" są najlepsze.

      Usuń
  7. Babcia Gandzia - spoko film :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Epoka lodowcowa to oglądałam chyba wszystkie części kilka razy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas na każdej imprezie leci Disco Polo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, bardzo ciekawy ;)
    Ja uwielbiam rap i słucham na okrągło <3

    Zapraszam do mnie i jeśli mój blog Ci się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam jedynie "Dirty Dancing". Fajny i kultowy film :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Epokę lodowcową. Ogladalam wszystkie części.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Babcia Gandzia" brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam Epokę Lodowcową i Dirty Dancing, ale już dawno nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Dirty Dancing, choć chyba 2 bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam 2 część, ale wolę 1.

      Usuń
  16. ja mam nadzieje że w weekend udami sie coś zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w planach obejrzeć Babcię Gandzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że Ci się spodoba.

      Usuń
  18. Haha, ja zawsze sprzątam przy disco polo! Dodaje energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Epokę Lodowcową uwielbiamy całą rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam oczywiście "Dirty Dancing" i "Epokę..." ..., a także "Babcię Gandzię" - fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainteresowałaś mnie tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już wiem co dzisiaj wieczorem sobie oglądne. "Babcia Gandzia" mnie zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię epokę lodowcową! <3
    Jeśli lubisz testować kosmetyki - zapraszam do siebie. Jeszcze kilka dni trwa konkurs, w którym aż 5 osób wygrywa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dirty dancing i epoka lodowcowa to filmy, do których lubię wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dirty dancing to film ponadczasowy☺uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Epokę lodowcową i oczywiście Dirty Dancing znam... uwielbiam przy okazji Hungry Eyes i Time of my life :)

    OdpowiedzUsuń