środa, 1 marca 2017

Denko- styczeń,luty

Hej jaka jest u was pogoda?  U mnie wczoraj było piękne słoneczko a dzisiaj jest okropnie, szaro i buro. Dzisiaj chciałam wam pokazać co zużyłam w ciągu ostatnich 2 miesięcy. Muszę przyznać że trochę się tego nazbierało, najwięcej jest chyba produktów "łazienkowych".                  


Krem Cztery Pory Roku

Tani, wydajny, o ładnym zapachu, dodatkowo bardzo lubię tą pojemność, jest idealny do torebki.

Dermosan, krem tłusty do twarzy i ciała

Używam tylko do twarzy i jestem bardzo zadowolona. Krem nie jest drogi, daję cudowne ukojenie i bardzo dobrze nawilża. 

Suchy szampon Batiste

Co tu dużo mówić, jest świetny.
Ziaja, Sopot Rozświetlanie, Krem pod oczy

Niedawno pisałam o nim recenzję klik

Wellness & Beauty, migdał i bambus, lotion do rąk

Taki sobie przeciętniaczek. Również była o nim recenzja klik 

Isana ,mydło w płynie mango i pomarańcza

Cudowne mydło, pachnie pięknie, dobrze się pieni, jest tani, wydajny, dodatkowo ma fajną szatę graficzną.

Isana, kremowe mydło w płynie o zapachu czerwonego jabłka i karmelu

Ja tutaj zamiast jabłka czuję wiśnię, ale jest to zapach cudowny i naturalny. Dobrze się pieni i jest bardzo wydajne.

Garnier, Skin Naturals, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej

Również była już recenzja klik


Isana, żel pod prysznic, Marakuja i Kokos

Piękny, letni zapach . Utrzymuję się jakiś czas na skórze, dobrze się pieni, jest tani i bardzo wydajny.

Szampon babuszka Agafia trawa cytrynowa

Recenzja klik

Kallos keratin hair mask maska do włosów

Sama nie wiem co o niej myśleć. Nic wielkiego nie zrobiła, krzywdy też nie.

Isana, zimowy żel pod prysznic, zmysłowy zapach wanilii i karmelu

Trochę się tutaj zawiodłam. Owszem jest tani i dobrze się pieni, zapach w opakowaniu jest ładny jednak już poza opakowaniem nie.

Pro-V, Intensywna Regeneracja, Odżywka do spłukiwania

Bardzo dobra odżywka. Ma ładny zapach który utrzymuję się na włosach , dobrze nawilża włosy i zostawia je brzyszczące  oraz ładne. Dodatkowo odżywka jest jest bardzo wydajna i niedroga.

Miałyście coś?
Polecicie mi jakiś szampon i maskę do włosów?

43 komentarze:

  1. Uwielbiam płyn micelarny z garniera!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ISANY mydełko w płynie do rąk o zapachu oliwkowym jest super!
    Z ciekawości spróbuję tego dermosanu chyba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę to mydło na pewno kupię.

      Usuń
  3. U mnie pogoda znowu paskudna :/
    A mydełka i żele pod prysznic z Isany lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele isany bardzo lubię :) Micelek Garniera tez miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą maskę z Kallosa ale w większej wersji. U mnie ona jako tako działała bo włosy miałam wygładzone i łatwiej się je rozczesywało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam nic z twego denka, ale całkiem ono spore :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często używam mydeł w płynie Isany, ale nie znam tego o zapachu jabłka i karmelu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam suchy szampon z Batiste i używałam często żeli z Isany, głównie latem :) Co do masek i szamponów, sama teraz szukam czegoś do swoich włosów, bo są w średniej kondycji po zimie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to mydełko z Isany na blacie w kuchni właśnie 😜

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja wolę suchy szampon z Isany niż Batiste.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Isana - zimowy żel pod prysznic i faktycznie zapach w opakowaniu i podczas mysia jest cudny, ale ciałko prawie nie pachnie, nie mniej jednak bardzo go lubię. :-)
    Mydło w płynie - mango też lubię, ale bardziej wolę oliwkowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam płyn micelarny i Batiste. Oba produkty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę dużo dobroci :) Większość z tych produktów znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerwona kulka ( u mnie ) o którą pytałas to świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też miałam szampon Batiste w wersji Oriental i bardzo fajnie się sprawdziła;) A co do maseczek, to bardzo fajnie działają np Biovaxy, zwłaszcza ten z miodem i cynamonem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie krem Czterech Pór Roku był za słaby. Za to zimowy żel Isnyn pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rano było brzydko, ale wieczorem zrobiło się baaardzo przyjemnie. ;) co do denka to bardzo lubię suche szampony batiste, świetnie się u mnie sprawdzają, zwłaszcza w podróży. ;) a ostatnio zauważyłam ten żel z Isany o zapachu kokosa i chyba go wreszcie kupię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tylko ten żel z Issany - marakuja i kokos. Zapach jest obłędny;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dermosan i batiste miałam, ale u mnie się nie sprawdziły. Batiste dodatkowo mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez dermosana żyć nie mogę.

      Usuń
  20. Polecam płyn micelarny z garniera, u mnie zdał egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam to mydełko z Isany i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię produkty Isana! :) Świetnie pachną!
    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę wypróbować ten suchy szampon ;) U mnie pięknie słoneczko świeci, aż chce się żyć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zimowy żel pod prysznic z Isany ma fajny zapach taki bardzo przyjemny słodki- miałam kiedyś mydło w płynie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne nowości! Aż chciałoby się mieć wszystko tylko dla siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciągle używam płynu micelarnego z Garniera i sobie go chwalę. :) Koniecznie muszę kupić suchy szampon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musisz, to duże ułatwienie.

      Usuń
  27. Isane znam i limitowane zapachy bardzo lubię, Garniera też znam, Batiste regularnie używam. Szampon Agafii miałam, ale inny i straszny bubel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie zapachy najbardziej lubisz?

      Usuń
  28. Uwielbiam Batiste, Garniera i Isanę! ;)

    OdpowiedzUsuń