sobota, 11 marca 2017

Dlaczego jesteś taką żmiją?

źródło

Cześć. Żmija to osoba wredna, niemiła i plująca jadem. Znacie takie? Ja tak i to bardzo dużo. Zauważyłyście że takimi ludźmi najczęściej są kobiety? Najczęściej też żmiję trzymają się razem, w 1 gniazdku. Sama nie wiem skąd się to bierze. Bo dlaczego ładna, mądra i pewna siebie dziewczyna jest tak niemiła? Nie umie normalnie rozmawiać, odpowiadać na pytania, jest miła tylko wtedy gdy coś chcę? Sama nie wiem. Jak sobie z takimi osobami radzić? Myślę że to my musimy być rozsądne i przede wszystkim w przeciwieństwie do nich nie pluć jadem. Warto również unikać takich osób, bo po co psuć sobie humor. Żmiję były, są i będę a my musimy to zaakceptować.

Znacie takie osoby?
Jak sobie z nimi radzicie?

31 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy jestem mało spostrzegawcza, czy po prostu mam szczęście, bo wokół siebie nie dostrzegam takich jadowitych stworzeń. Myślę, że najlepiej omijać żmijkowate istoty szerokim łukiem. Pozdrawiam i życzę Ci jak najmniej kontaktów z takimi mało sympatycznymi osobami.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wrażenie, że żmiją czasem jest każda kobieta. ;) ja się taka staję przed okresem i absolutnie nic na to nie poradzę, hormony mi wariuję i nie da się inaczej. na szczęście mój chłopak już rozpoznaje takie moje zachowania i da się z nimi żyć. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to zgadzam się, ale niektóre kobiety są chore prxewlekle.

      Usuń
  3. Takich kobietek niestety jest pełno, ja często spotykałam i spotykam takie ;P takim lepiej nie wchodzić w drogę

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sadzę aby były nimi tylko kobiety ;D osobiście znam pełno takich osób i faceci też się do nich zaliczają ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie znam żadnego żmijowatego faceta.

      Usuń
  5. Grunt, żeby nie zniżać się do tego poziomu, bo to co sobą reprezentują, obraża żmije :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam takie osoby i staram się ich unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam, znam... uszczypliwe osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam taką osobę i ciężko sobie z nią poradzić - czasami ignoruje, czasami staram się byc do bólu miła żeby jej było głupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym żmiją które znam chyba nigdy nie jest głupio.

      Usuń
  9. Oj tak, niestety dużo takich osób.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post,już sam tytuł mnie zaciekawił. Ja również nie rozumiem takich ludzi.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie zależy od sytuacji i osoby. Co w Tobie budzi albo złe albo dobre emocje albo żadne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka takich w swoim otoczeniu, ignoruje je co je bardziej denerwuje a sama mam mniej zmartwień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja znam wiele takich dziewczyn :) Nie przejmuje sie nimi, bo nie interesują mnie one ;) Nie brne w takie toksyczne znajomości :) Najlepiej olać :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam takie osoby i według mnie najlepiej je unikać :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście nie mam doczynienia z takimi osobami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam do czynienia z nie jedną taką żmijowatą kobietką :) Na szczęście udało mi się od takich odciąć i obecnie też takich unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam takie osoby i trzymam się od nich z daleka :)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich jest mnóstwo na świecie, mogłabym nawet inaczej je nazwać... No ale cóż ja z takimi nie trzymam wolę ludzi równie pozytywnie zwariowanych jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę właśnie w inny sposób je nazwać, ale się powstrzymałam.

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ha ha, mam nadzieję że moja teściowa będzie normalna.

      Usuń
  20. Często niestety trafiam na takie osoby ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepiej ignorować i olewać taki osoby, szkoda nerwów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak byłam w gimnazjum i technikum to owszem widziałam sporo takich osób teraz jest jakoś inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w szkole najczęściej obserwuję to zjawisko.

      Usuń