czwartek, 23 marca 2017

Idealny krem na noc-Dermosan

Cześć. Aż ciężko uwierzyć że jutro jest piątek, ten tydzień minął mi bardzo szybko. Wam też? Dzisiaj powiem parę słów o kremie do twarzy  Dermosan półtłusty.

Co mówi producent? 

Dermosan N + R (Nawilża i regeneruje) krem półtłusty do całodzienne pielęgnacji skóry zawiera witaminy A i E które skutecznie regenerują naskórek nadając mu gładkość i sprężystość oraz filtry przeciwsłoneczne UVA i UVB chroniące skórę przed oparzeniem i nadmiernym wysuszeniem. Podłoże kremu ma lekką konsystencję, delikatnie natłuszcza i nawilża skórę. Dzięki pH 5,5 krem nie wywołuje podrażnień. Zalecany jest do całodziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry oraz ochrony skóry podczas opalania, jeśli nie jest ono zbyt intensywne lub dotyczy osób o ciemnej karnacji. Testowany dermatologicznie - może być stosowany przez osoby ze skłonnością do alergii. Wysoka zawartość składników aktywnych. Nie testowany na zwierzętach.

Co ja o nim myślę?

Krem kupimy w aptece, z tego co wiem nie jest dostępny w żadnej drogerii. Za 40 g zapłacimy około 10 złotych co według mnie nie jest dużo. Krem zawsze stosuję na noc, często mieszam go z 2 wersją tego kremu czyli z Dermosanem tłustym. Wydaję mi się że na dzień może być za ciężki i nasz makijaż się z nim nie polubi. Zapach kosmetyku przypomina mi zapach kremu dla niemowląt. Krem jest gęsty, dobrze się się go rozprowadza i jak na krem na noc dosyć szybko się wchłania. Pozostawia skórę nawilżoną, piękną i promienną, jest bardzo wydajny, nie spowodował u mnie żadnych alergii. Jak dla mnie bomba, polecam wszystkim. 

Miałyście go?  Jaki krem na noc używacie ?

18 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałąm, ale wydaje się fajny. Zapytam o niego w aptece:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na noc używam teraz kremu seesee :) jestem z niego zadowolona :) ten krem stosowałam czasami ale tylko latem był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale przydałaby mi się taki kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego kremu, ale zainteresował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień za dniem biegnie jak szalony. To trochę przerażające, gdy ma się więcej niż 30 (!) lat. Dermosan stosowałam wiele lat temu przy problemach dermatologicznych u moich córek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kuzynka stosowała i była zadowolona. Ja na noc stosuje mieszankę żelu aloesowego z wybranym olejem - obecnie z nasion konopi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Półtłusty raczej nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten krem spory czas temu. Dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie kupowałam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że warto go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz kilka lat temu słyszałam o tym kremie wiele pozytywów. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, wiosenny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim kiedyś, ale nie wiem, czy byłby dobry dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś używałam innego kremu z witaminą A i E, ale nie sprawdził się dobrze przy moim typie cery :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym kremnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam o nim wiele dobrych opinii, ale sama jeszcze go nie miałam, bo boję się ze może mnie zapchać a mam cerę mieszaną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwrócę na niego uwagę, jak będę w aptece :P

    OdpowiedzUsuń