poniedziałek, 13 marca 2017

Nivea, Żel do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej

Cześć. Jeszcze do niedawna nie dbałam za bardzo o skórę twarzy, nie wiedziałam jak to robić, ani jakich produktów używać. Nie mówię że teraz wiem ale moja wiedza jest znacznie większa. Dzisiaj powiem parę słów o żelu do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej z Nivea.

CO MÓWI PRODUCENT?

Łagodny sposób oczyszcza skórę pozostawiając ją odświeżoną. Orzeźwia skórę, jednocześnie nawilżając ją i zapobiegając jej odwodnieniu. Wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ. 

Żel zamknięty jest w tubce, szata graficzna jest przyjemna dla oka. Zapach jest dosyć intensywny, mi to nie przeszkadza, jednak wiem że są osoby które takiego czegoś nie lubią. Żel ma niebieski kolor, dosyć dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Zostawia skórę oczyszczoną i odświeżoną oraz dobrze usuwa makijaż. Nie spowodował u mnie żadnych alergii. Jego jedyny minus to uczucie ściągnięcia po umyciu twarzy. Pomimo tej 1 wady jestem zadowolona z jego działania i na pewno kupię ponownie. 

Znacie go? Jakich żelów do mycia twarzy używacie?

25 komentarzy:

  1. Jeśli choć trochę nawilża skórę to byłabym skłonna go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go miałam;) Też byłam zadowolona, choć u mnie też buzia była trochę ściągnięta po umyciu. Teraz stosuję mydełko do twarzy z dermaglin;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i miałam ale się kompletnie nie spisał, teraz używam z Ziaja i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam żelu Ziai. Lubię kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten żel i uważam go za przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za bardzo nie mam porównania bo to jest mój drugi żel.

      Usuń
  7. Od jakiegoś czasu nie używam żelu do mycia twarzy. Stosuję czarne mydło afrykańskie, które u mnie sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tylko kremu Nivea do twarzy, ale żelu ni znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie specjalnie przepadam za produktami Nivea, oczywiście poza kremem uniwersalnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie lubię tego uniwersalnego.

      Usuń
  10. Mnie ściąga praktycznie wszystko. Więc po prostu przyzwyczaiłam się, że momentalnie po osuszeniu twarzy idzie w ruch tonik. Co prawda tych mega ściągających staram się unikać, ale nigdy nie mam pewności jak moja skóra zareaguje ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Nivea do mycia twarzy używam jedynie pianek, ich żele bardzo podrażniają moje oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Nivea ale jeśli.jest uczucie ściągnięcia to już nie jest kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecisz mi jakiś żel który nie ściąga?

      Usuń
  13. Nie znam, ogólnie dawno nie miałam produktów Nivea. Aktualnie używam żelu Hydrain3 i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś używałam produktów Nivea do oczyszczania twarzy i byłam nawet zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie testowałam, ale lubię Nivea :)
    Produkt warty kupna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale lubię kosmetyki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten żel nie raz i byłam całkiem zadowolona :) Choć teraz używam żeli z Ziaji, a z Nivei mam tylko płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na cerę świetnie działa detoksykacja prowadzona na zdrowej wodzie oraz sokach. Zdrowe odżywianie zawsze pozytywnie odbiją się na cerze :)
    Kosmetyki Nivea bardzo lubię :) i chętnie używam.

    OdpowiedzUsuń